Bir Kasım gecesi bakıp semaya Yanıp sönen göz kırpan bana Seni aradım yıldızlar arasında Daldım anılarda en derinlere Dalmış gibi farzettim gözlerine.
Bitmesin derim gece Sen varsan hayalimde Sabahlar hiç olmasın Eğer sen yanımdaysan.
Düşlerimiz, bizsiz ve dilsiz Düşlerim yarım kalmasın Senli düşlerimle el ele Mutlu olmalıyım bu gece Yaşamalıyım seni içimde.
Sen varsın her yıldız ışığında Uzansam elimi tutar mısın Sallanalım gece boyunca Kurduğun ay salıncağında Sevgiler savuralım semaya.
Hadi gel rüyalarıma Yıldızım ol yanımda Tükenecek ömrüm Baka baka yollarına Sarılamadan boynuna.
Hayat engebeli ömür kısa Geçmesin senden uzakta Başka yıllarda, ve yollarda Bambaşka bir Kasım daha.
Andım adını Seslendim adınla Özlem sağdım, ağladım Hayal kurdum, bizi bizde Beni sende, seni bende yaşadım.
Dünyanın en güzel şeyi Sevmek duyguların güzeli Sonsuz çıkarsız bütün aylarda Sevip sevilmek karşılıklı olunca Seviyorum çoktanda çok sevgili Kimseye vermem kalbimdeki yerini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARALIKSIZ SEVİYORUM SENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARALIKSIZ SEVİYORUM SENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.