Derin sevdim derinden kalben seni Yüreğin bir hazine, denizin dibi gibi Otağ kurdum, kalbinin orta yerinde Daldım dibe, hayat buldum kalbinde Aldım herşeyi dünden bugüne göze Güvendim yüzme bilmeyen hissime Hisset sende vurgun yemesin dipte.
Delicesine sevdim delice kalben seni Bulmuşum delimi, sev bırakma deli’ni Bulur diyorlar ya her yerde deli, deli’yi Eğer dilersen sök ve al derim kalbimi Sevebilen bir deli’den, zarar gelir mi! Baktım sağıma, ve soluma çoktun’ki Çokluğun, on nokta dokuz deprem’di.
Sev’dedin bende sevdim kalben seni Tanımadan, bilmeden ve görmeden Saçlarının tek teline bile değemeden Sardım kollarımla sana sarılamadan Girdim koluna, gerçekten giremeden Eğildim sevdama, hayata eğilmeden Gözün gözüme, elin elime değmeden.
Yanarken ateşlerde sevdim kalben seni Can vermedi sevgim küle dahi dönmedi Bende nice ormanlar yandı hala sönmedi Yeşerdi köküm, yeniden yeni filizler verdi Başkası sevebilir mi, kalbim kadar kalbini Öylemi sahiden, kalp kalbe karşı derlerdi Yangına atarak beni, sevdim kalben seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜRKEN BİLE SEVECEĞİM SENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜRKEN BİLE SEVECEĞİM SENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.