(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***DİNİMİZ İSLAM*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***DİNİMİZ İSLAM*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl sahiplerini Kendi irade ve istekleriyle Dünya ve âhirette Saâdet ve selâmete kavuşturan Bir kanunu ilahi Ve tesisi Rabbânî’dir.*
Ne güzeldir Ramazan ,ne güzeldir Ramazana nail olan ne güzeldir bu ayın idaraki ile haşrolan tebrikler selamlarımla ne güzeldir Ramöazan ne güzeldir Ramazana nail olan Ne güzeldir bizlere bu alemi Bahşeden Cenab-ı h
Akıl sahiplerini Kendi irade ve istekleriyle Dünya ve âhirette Saâdet ve selâmete kavuşturan Bir kanunu ilahi Ve tesisi Rabbânî’dir.*
Allahû Teâla (cc) tarafından vahiy yolu ile indirilen, peygamberler tarafından tebliğ edilen, insanların dünyada ve ahirette kurtuluşuna vesile olan itikadi ve ameli nizama din denilir.. Bu tarif, Hz. Adem (as) beri devam eden ve Allahû Teâla’nın (cc) katında yegane din olan İslâm’ın mahiyetini ifade eder. Yüreğimiz sevgiye ve doğruya hep açık olsun.Saygılarımla.
Akıl sahiplerini Kendi irade ve istekleriyle Dünya ve âhirette Saâdet ve selâmete kavuşturan Bir kanunu ilahi Ve tesisi Rabbânî’dir.* *********************************** Elhamdülillah, müslümanım.. Bu en büyük niğmet. Saygıyla ve teşekkürlerimle elbet...
bu ay ne mübarek bi ay salih bey.... Ramazanda akıllı olup bir ayın sonunda yine delirmek mümkün mü..? insanın söyledikleri, yedikleri, giydikleri herşeyi değişiyor... düşüncesi bile.... ben mesela daha akllı oldum...:))) saygılar...