Dünyayı omuzunda taşı diyen mi vardı Kendine böyle zulüm edilir mi yüreğim Evin taşsız duvarsız odaların mı dardı Gidilir de, fizana gidilir mi yüreğim ?
Ekip biçtiğin tarla ot bağladı gün be gün Komşu komşuya küstü olmuyor hiç bir düğün Taş toprakla doyurduk karnımızı üç öğün Bunca değer yabana atılır mı yüreğim?
Geceyi sarhoşlara meze diye mi saydın Öldü fısıltısını ele kasten mi yaydın Bari bir hatırayı korumaya alaydın Mazi haraç mezata satılır mi yüreğim?
Kıymet verdiğin herşey topyekun firar etti Aşka pirim verenler külliyen zarar etti Gidip kaybolmak sende anla ki karar etti Hasret üstüne gurbet katılır mı yüreğim?
Hayatın aklı kısa aslı uzun demiştin Hiç kimsenin ardından değmez hüzün demiştin Görüşürüz seneye belki güzün demiştin Varlığını yok sayıp yatılır mı yüreğim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dertleşmeye dair /belki hesap sormaya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dertleşmeye dair /belki hesap sormaya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.