(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün (haiku) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün (haiku) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa öz ve nasihat gibi Uzun uzun yazılacak bir konu Ama anlayana Bu da yeter dercesine, Her kelimeden istediğin anlamı çıkarabilirsin Demiş sanki Bu muhteşem dizelerle...
Usta kaleminize sağlık değerli üstadım selamlar saygılar
Uzun uzun yazılacak bir konu
Ama anlayana
Bu da yeter dercesine,
Her kelimeden istediğin anlamı çıkarabilirsin
Demiş sanki
Bu muhteşem dizelerle...
Usta kaleminize sağlık değerli üstadım selamlar saygılar