(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bütün dünya senin olsun Bir dost bir post yeter bana...
Bu güzelim türküyü hatırladım.... Sizi övmek için süslü kelimelere bulmak ne haddime,hiç de gerek yok...O kadar his ve duygu kasırgası esmiş ki,içinde kaybolup gitmek varken...Bunu his etmemek ayrıca bir ahmaklık bana göre...Yüreğin kalemin daim olsun...
.
hülya lila tarafından 9/3/2008 10:24:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hu Allah, Hu Resul, Hu dost, Hu post. Ya Rab aşkını ver bana Âşık olayım ben sana Ayırma ben kulunu senden Çâha düştüm Yusuf gibi Derde düştüm Eyyup gibi Ağlayayım Yakup gibi Hu diyeyim dost dost diye..
Hu diyen hakki anan yürege selam olsun,selam allahin sevgisiyle yüregi cosan cana,tebrik ederim güzel yüregini ve kalemini,güzel yüregindeki iman isigin nur gibi her daim parlasin,cann sevgi saygilarim üzerine olsun...
berrin stammer tarafından 8/31/2008 1:08:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hu Resul,
Hu dost,
Hu post.
" Hu " yaratan aşkına
bir kere gercek manada " Hu " diyebilsek yüreğimize / köze üfler gibi
o zaman ateş alacak
Hu can huuu