(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki dize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki dize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba saygı değer şiir dostu kıymetli kalemdaşım eskisi kadar sayfaya giremediğimden sizleri unttum ,sayfanıza gelmiyorum sanmayın. çoğu zaman şiirlerinizi zevkle okuyorum yoruma vakit olmuyor şiir dökülen yüreğinize gam değmesim selamlar saygılar
Bu birazda, dini iki bacak arasından anlatanlardan, anlayanlardan kaynaklanmakta. Herkes kendine göre uyduruyor bişey işte. Uyduruk bir Nasrettin Hoca Fıkrası vardı. Tamda bu iki beyite uygun. Anlatırdım da burası yeri değil. Ama küçük bir ip ucu veriyim. "Ne yana dönersen dön delik benden yana" demiş. Selamlar.
Ne güzel. Aç gözlüler bizi aç bıraktı. Onlar hırsızlıkta usta, Garipler hayat yolunda çıraktı... Çalıştılar gece gündüz, Şişti nasırlı elleri, Alın terleri, Haramzadelerin kasasına aktı...
Selam olsun, hoş şiirler yazana Selam olsun, aşık'ıma, Ozana Selam olsun, sevmeyene, kızana Şair isen, her şiirden örnek al Aziz dostum, şiirlerle, hoşça kal
Ah bir de bunu tok açlar anlasa Kulakları az da olsa çınlasa
Benim içimden bunları demek geldi, o karnı tok gözü açlara Harika bir beyitti... Duyumsatan duyarlı yürek sesinize bin kez teşekkürler değerli dost. Sonsuz saygılar...
Kardelen-1 tarafından 8/12/2022 5:53:49 PM zamanında düzenlenmiştir.