Erdemin yukarı sınırlarında bir yerde akıl hastalarına özgü bir takıntının izdüşümünde özgürlük ve eşitlik peşinde zincirleme duygular içinde kalbinin sevda gözeneğinde sıkışmış aşklardan gönüllü vazgeçişlerle sınır dışı edilen aşklar başka kalplerde mülteci olurlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜLTECİ AŞKLAR NASIL DOĞAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜLTECİ AŞKLAR NASIL DOĞAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Erdemin yukarı sınırlarında bir yerde akıl hastalarına özgü bir takıntının izdüşümünde özgürlük ve eşitlik peşinde zincirleme duygular içinde kalbinin sevda gözeneğinde sıkışmış aşklardan gönüllü vazgeçişlerle sınır dışı edilen aşklar başka kalplerde mülteci olurlar…
Erdemin yukarı sınırlarında bir yerde akıl hastalarına özgü bir takıntının izdüşümünde özgürlük ve eşitlik peşinde zincirleme duygular içinde kalbinin sevda gözeneğinde sıkışmış aşklardan gönüllü vazgeçişlerle sınır dışı edilen aşklar başka kalplerde mülteci olurlar… ******************* hayat hep öyle değilmiy di şair? ömrümüz mülteci kalplerde bir kiracı gibi yaşamakatansa sazdan samandan olsun ama bizim olsun dediğimiz yürekleri aramakla geçme dimi? güzel bir anlatımdı kendi adıma şiir tadına vardım... selam ve sevgiler...