Okuduğunuz şiir 14.7.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
fon
ÇEYİZ
Uyuttum ılık gölgende dünyanın bütün sevgilerini mühürledim yüreğimde sürgün öpüşlerini ışığını içtikçe gözlerinin ölümsüz ölümlere kalsın diye renkleri özgürlüğün yeşerdiği vadilerde çiçek açana kadar gezdirdim kendimi..
İki yeşil yaprak selamladı iki yolun birleştiği iki yalnızlığı değiş tokuş etme çabasıydı bizimkisi karşı koyamadıkça alışkanlık kepenklerine kıvrılıp uyumak istedik sevincin kapanmaz tentesinde ilk hece yeni olsa da ikincisi hatırlattı dudakların arasındaki uzun havayı kaçış kokulu gidişti aramıza giren Düş ya da gerçek çeyizim aşktı dizelerim sevdamıza nöbet tutardı indikçe kalbime sonsuzluğun şimşeği dinlenmenin yurduydun Sen Sevgili..!
Ferdaca
Edebiyat Defteri seçki kuruluna ,beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan tüm şiir dostlarıma ve gönül eşime sonsuz sevgi ve saygılarımla teşekkür ederim. İyi ki varsınız efendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEYİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEYİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dinlenmenin yurduydun sen sevgili diyebileceğimiz bir yâr çıkacak mı? karşımıza onu da bilmiyorum Ferda Ablacım çok güzel bir şiir okudum herhangi bir eksik nokta görmedim emekleriniz dert görmesin kadınlar daha bir duygusal oluyor. Anlatacakları çok şey oluyor. Saygılarımla kalın umarım hayırlı bir aşk tüm yalnızların kapısını çalar.
Gölgeme güşen aydınlıktın Nefes aldığım ciğerim Nabzımda atan hecem Bilemedim hangi neden? Sırat oldu aşkımıza aniden Gündüz en güzel yeşilleri Toplarken vadimizden Gece yıldızlara yazdım ismini Seherin kızıllığında Bekledim üzerime doğuşunu İzledim çiçeklerin sana doğruluşunu Yalnizlığın koynunda kuyu Esaretin girdabında karanlık Çünkü sendin bana aydınlık.
Ah sevgili çeyiz sandığım sana adandı! Bilmem gerekmiyordu Senin sandığından Ferdaya(geceye) düşen pay ne kadardı...
Çeyizinin içinde sevda saklamış Gülüşüyle yıkayıp paklamış ..... Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun Sevda şiirlerinin ferdası Sevgiyle selamlıyorum yüreğinizi saygı ile beraber 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Tebrikler
Muhteşem bir şiir.Çok ama çok içten çok yürekten geçen harika dizelerdi.Gün seçkisiyle taçlanan bu muhteşem şiirinizi tüm kalbimle kutluyorum sevgili şairem. Nicelerine inşallah diyorum.
Güne düşen bu güzel şiiri ve şaireyi kutluyorum... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim... Saygılarımla...
Kalemin ustalığı işte bu' Sevgili üstademi Ferdaca'nın kalemine yakışan bir şiir Şiir, şiir gibi olunca elbette okuyucusunu da buluor, beğenisini ve yorumunu da alıyor. Şiir ve gönül sayfanızda emek verilmiş, duygu ve edebi edebi yönüyle, su gibi akıp giden güzel bir şiir okudum. Okunması ve ilham alınması gereken güzel bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Beğeni ve tam puanla emeğinizi selamlıyorum. Kalemin duygulu ve vurgulu yönüyle, sanat ve edebi gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.