Sanki uyanık bir uykuda rüya görüyor kıyılar Islak bir kumsal çakıl taşları onları ıskalamadan geçen güneş boydan boya çılgın alacasına boyanan deniz..
Taradıkça dağılan saçlarımı savunmasız rüzgar Konup kalkıyor keyfe keder martılar yüreğimin kışlasına ıslık ıslık büyüyor sensizliği katık ettiğim şarkılar dudaklarımda boğuluyor her iç çekişim hesaplaştığım enginlerde bir ödül gibi geliyor ölü dalgaların unuttuğu aşk ölüm boyu uzak girdapta gün değmemiş vurgundu yolcusuna yasak..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VURGUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VURGUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Ferda Hissedilen acılar ortak ise insan şiirin içerisinde kendine yer bulur dalar gider. Bende şu an rüzgara bıraktım saçlarımı martılarla dertleşiyorum. Çok güzeldi varol deniz yürekli güzel arkadaşım. Sevgim ile...
algılarımın fersah fersah ötesinden
demir attın ya yüreğime
boşlukları doldurmak istercesine
sorsalardı halimi
kim bilir neceydi
kaç şafak sökümü vardı ruhumun ucunda
bilemezlerdi
karışırdı çakıl taşlarına izlerim
kasırgalar kardeşim
çürütürdü iniltimi
dinle bak
aşkla dinle bu sesi
bir karadeniz uşağı der ki
herkes kemanı ağlar sandı
ağlayan kemençeydi...
anlık iç dökümü kusurumuz varsa affola:)
çok güzeldi şiiriniz
tebrik ve sevgilerimle ferda...