(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoşça kal demek istiyorum son kez sana Duysan da duymasan da Aslında çok da umurum değil bundan sonra
……….geleceğim engel oluyor ………….yelken açmaya hazırlandığım yeni başlangıcın kıyısında
Gizlimiz yoktu hiç bir şeyden utanmadık sevmekten, sevişmekten. Sevginin yaralarında Onurumuzla birlikte taşırken sevdayı ateşine boyun eğmemeyi ve direnmeyi ögrendik yüreğimizi temiz tutmak için. kanamasın diye insan... . Şimdi Son kez hoşçakal sevgili bu kaçıncı hoşçakal deyişim sana bilemiyorum aslında . Ama bu son inan son kez aglıyorum Hoşçakal......
Çok güzel dizelerdi sevgili şair gönlünüze saglık
Irmaklar gibi çogalıp denizleri besleyecegimiz günlerin umuduna dostlukla selam olsun kaleminize...
Taylan KOÇ tarafından 8/29/2008 7:48:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
her yaşanan güzeldir. biz yaşadığımız için. ve her güzel yaşanan güzel bitmelidir. bu önce kendimize saygıdır. ama sonu da değildir hiç bir şeyin. hayat devam ediyor. pes etmek yok. gelecek önümüzde yelken açmış bizi bekliyor. hayatın güzelliği hazırladığı süprizlerde değilmidir? teşekkürler değerli yorumunuz için.
Duysan da duymasan da
Aslında çok da umurum değil bundan sonra
……….geleceğim engel oluyor
………….yelken açmaya hazırlandığım yeni başlangıcın kıyısında
Gizlimiz yoktu hiç bir şeyden utanmadık sevmekten, sevişmekten.
Sevginin yaralarında
Onurumuzla birlikte taşırken sevdayı ateşine boyun eğmemeyi ve direnmeyi ögrendik yüreğimizi temiz tutmak için. kanamasın diye insan... .
Şimdi
Son kez hoşçakal sevgili bu kaçıncı hoşçakal deyişim sana bilemiyorum aslında .
Ama bu son inan son kez aglıyorum Hoşçakal......
Çok güzel dizelerdi sevgili şair gönlünüze saglık
Irmaklar gibi çogalıp denizleri besleyecegimiz günlerin umuduna dostlukla selam olsun kaleminize...
Taylan KOÇ tarafından 8/29/2008 7:48:48 PM zamanında düzenlenmiştir.