(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nigâh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nigâh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi beğenerek haz duyarak okudum ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık tebrikler ilhamınız sonsuz kaleminiz kavi her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi akşamlar diler Ankara'dan sonsuz saygılarımı sunarım...
Evet sevgili Efla ben de öyle düşündüm Bir trakinge giderken arkadaşlarla çektirdiğim iz fotoğraf baktım çok uygun şiire paylaştım ben de:) Nigâh : bakış demek biz de mavi ile yeşile bakıyoruz orda tevafuk oldu .
"Ve bir gün bakıyorsunuz o tuğlalar duvar olmuş. Şiir olmuş. Şair olmuş."
İnşaallah diyeyim önce, şiirlerde sözettiğim gibi şu an şair yamağı görebilirim ancak kendimi. Fakat dediğiniz gibi araştırarak yazıyorum bir tuğla daha örebilirmiyim diye çabalıyorum.
Ve onure eden yorumlar sınırlarımı zorlamama sebep. Çok isterdim bu konu da bir hocam olsa da eğitse beni ama malesef.
Değerli yorumlarınız için ne kadar teşekkür etsem azdır gerçekten bu yorumlar çıtayı aşmak için zorluyor beni ve çok severek yaptığım bir hobi bu .
Eksik olmayın şiir penceremden kalemdaşım Selam ve saygı ile ...
Muhteşem... Hayatı irdeleyen çok güzel dizeler... Usta kaleminiz çok güzel ve duyguları şle doyurucu bir şiire vesile olmuş...çok da iyi olmuş.Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.