Arkadaş arayanlar olsun diyor dört dörtlük, Boylu,huylu,zengin,genç böyle bekar mı varmış? Boşuna hiç arama kaçan balık hep büyük; Hayali gerçek yapmak inan akla zararmış !..
Kırk güzelden sevgili yapmak herkesin derdi, Böyle bir mucizeye yalnız Keloğlan erdi, Sanal âlem maskesi gizler merdi, nâmerdi ; Ekranımız aydınlık , dünyamızsa kararmış..
İki yüzlüler şimdi altı yüzlü maskara , Gökkuşağı silinmiş ,renkler beyaz ve kara, Paylaşmayan insanın vicdan ölçüsü para; Kimin neyi eksikse başkasında ararmış!..
Yaradan’ın eseri her varlıkta hikmet var, Aklı şerre kullanıp dünyaya verdik zarar, Âdem-Havva atamız kan kardeşiyiz canlar; Kardeşlik mekanları ya beşik ya mezarmış!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(3)DÖRT DÖRTLÜK ARKADAŞ !... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(3)DÖRT DÖRTLÜK ARKADAŞ !... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkadaş arayanlar olsun diyor dört dörtlük, Boylu,huylu,zengin,genç böyle bekar mı varmış? Boşuna hiç arama kaçan balık hep büyük; Hayali gerçek yapmak inan akla zararmış !..
Kırk güzelden sevgili yapmak herkesin derdi, Böyle bir mucizeye yalnız Keloğlan erdi, Sanal âlem maskesi gizler merdi, nâmerdi ; Ekranımız aydınlık , dünyamızsa kararmış..
İki yüzlüler şimdi altı yüzlü maskara , Gökkuşağı silinmiş ,renkler beyaz ve kara, Paylaşmayan insanın vicdan ölçüsü para; Kimin neyi eksikse başkasında ararmış!..
Yaradan’ın eseri her varlıkta hikmet var, Aklı şerre kullanıp dünyaya verdik zarar, Âdem-Havva atamız kan kardeşiyiz canlar; Kardeşlik mekanları ya beşik ya mezarmış!..
Üstat, kelimelere adeta dans ettirmişsiniz. Az sözle çok şeyler ifade etmek... Bence şiir işte bu... Şiir bu, ama biz bu güzelliklerin neresindeyiz? Maalesef maddî ihtiraslarımız manevi değerlerimizi dumura uğrattı. Hayattan beklentilerimiz hep madde üzerine. Ama ümitsiz değiliz. Çünkü biz biliyorz ki "Şairleri haykırmayan millet, / Sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir." Yine biz biliyoruz ki sizin gibi şairlerimiz haykırdığı sürece bizler de hep ümitvar olacağız ve yarınlarda özlemini çektiğimiz hayata kavuşacağız. Sesiniz, sesimiz daha gür çıksın Ozan! Bütün bu yozlaşmaya sebep olanlara inat avazın çıktığı kadar seslen. Sesin gür, Başın dik ve vakur, Haydi durma haykır!..CC
pusatcan tarafından 3/24/2007 7:59:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
pusatcan tarafından 3/25/2007 12:40:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Arkadaş arayanlar olsun diyor dört dörtlük,
Boylu,huylu,zengin,genç böyle bekar mı varmış?
Boşuna hiç arama kaçan balık hep büyük;
Hayali gerçek yapmak inan akla zararmış !..
Kırk güzelden sevgili yapmak herkesin derdi,
Böyle bir mucizeye yalnız Keloğlan erdi,
Sanal âlem maskesi gizler merdi, nâmerdi ;
Ekranımız aydınlık , dünyamızsa kararmış..
İki yüzlüler şimdi altı yüzlü maskara ,
Gökkuşağı silinmiş ,renkler beyaz ve kara,
Paylaşmayan insanın vicdan ölçüsü para;
Kimin neyi eksikse başkasında ararmış!..
Yaradan’ın eseri her varlıkta hikmet var,
Aklı şerre kullanıp dünyaya verdik zarar,
Âdem-Havva atamız kan kardeşiyiz canlar;
Kardeşlik mekanları ya beşik ya mezarmış!..