AHİRET YOLCULARI
Dön dünya dön
’ Kısa çöp uzundan hakkın alacak(!) ’ Görelim daha ne günler gelecek Dört vakit cehennem , Bir de cennet gördük yeter; Cennet cehennemden de beter (!) (Altı kızardı kadayıfın... ) Dön dünya dön Alttakiler üstte Üsttekiler altta Ne olduysa dürüste Bir şey olmadı puşta Dünya puştlar dünyası Barış içinde yaşam; Eski zaman rüyası(!) (Üstü kızardı kadayıfın ...) Dön dünya dön Birinde keser Birinde balta Keser kendine yontar Balta kayaya çarpar Çalışanda çok hasar Oturan ise para basar Masal hep aynı masal ! (Yüzsüzün yüzü hiç kızarmıyor!) Şaban AKTAŞ 16.05. 2006 |
DÜNYAMIZ, YUVARLAK FİLM PLATFORMU,
GÜNEŞ ,PROJEKTÖR
KARALAR-DAĞLAR-DENİZLER-AĞAÇLAR-HAYVANLAR VE ATMOSFER- FİĞÜRAN,
İNSANOĞLU , OYUNCUDUR...
KÖTÜ VE İYİ ROL OYUNCUSU OLMAYI, ISRARLA VE KAVGAYLA KENDİMİZ SEÇERİZ...
SONUÇ : ''DÜNYA, SINAV ALANIDIR,,,
HERGÜN DÜNYAYA, MİLYONLAR DOĞAR, MİLYONLAR BURDAN GELDİKLERİ EVRENE DÖNERLER...ZAMAN KOORDİNATLI, 3 BOYUTLU, FİLMİMİZ HER SALİSE KAYDEDİLİR...ŞAYET BEYENMEDİĞİNİZ VE PİŞMAN OLDUĞUNUZ SAHNELERİNİZ VARSA...RABBİMİZE YALVARARAK, SİLDİRME ŞANSIMIZ VARDIR...GÖÇ ETMEDEN GEÇ KALMADAN...
TÜM YAZILARIMDA, ANLATTIĞIM ÜZERE, DOĞAYI-HAVAYI-SUYU-GENLERİ-BOZMADAN, HAYVANLARA VE BİTKİLERE ZULMETMEDEN, MADENLERİ FEVERAN ETTİRMEDEN, HÜCRELERİ DEJENERE ETMEDEN, ATOMLARI ZİKRİNDEN SAPTIRIP, DÜNYANIN ÖFKESİYLE BİRLEŞTİRMEDEN UYANMALIYIZ.
MİLYARLARCA GALAKSİLER, TRİLYONLARCA GEZEGENLER, KATIRLYONLARCA HÜCRELER, HAYVANLAR,AĞAÇLAR-BİTKİLER, KENTİRİLYONLARCA ATOMLAR, SAYILARA SIĞMAYACAK, İTAATLİ MELEK VE CİNLER, İTAAT ETMİŞ, ALLAH'HA BOYUN EĞMİŞKEN...100MİLYAR İNSANIN HEPSİ , İSYAN ETSE NE YAZARKİ....???
7000YILLIK İNSAN, ARAŞTIRMALARI, 21. ASIRDA DOYUMA ULAŞMIŞTIR...RABBİMİZ BİZE,7000 YILDA UYANMA ŞANSI VERMİŞTİR. ARTIK GAFLETTEN UYANALIM..EY BİLİM ADINA DÜNYAMIZI BOZANLAR..VE DİN ADINA KARDEŞ KAVGASINI KÖRÜKLEYENLER. BARIŞA YÖNELMEZMİSİNİZ....????
BİLİM VE TEKNOLOJİ, TOPRAK ELEMENTLİ SİLİSYUM ELEKTRONLARI VE TABİAT KONUŞMAKTADIR.. ARTIK GERİ ADIM ATMAZMISINIZ...BU GEMİYİ DELMEDEN , YERYÜZÜNDE 100 MİLYAR YAŞAMIŞ ,ADEMİN ÇOCUKLARI GİBİ, 1000YIL SAVAŞLARI YAPMADAN, 21. ASRIN TEKNOLOJİSİYLE VARLIKLARA SALDIRMADAN. AYIRIM VE ZULÜM YAPMADAN...ESKİ ALIŞKANLIK VE İNANÇSIZLIKLARIMIZI AŞMADAN...MUTLU OLAMAYACAĞIZ... VE KARA BULUTLAR. DÜNYAMIZIN TEPESİNDE DÖNMEKTEDİR..DOĞA ALLAH'IN YASALARIDIR.DİNLER...SINAVDA ..ÖĞÜTLERDİR...
İNSANLIK VE CANLILAR ALEMİNİ KURTARAMAZ, İSEK BİLE, KENDİMİZİ KURTARALIM...
SAĞLIK-PAYLAŞIM-DÜRÜST VE İLİM SAHİPLERİNDEN OLMANIZI DİLERİM...SAYGI VE LERİMLE...
(bu bir alıntıdır ama paylaşmak herzaman güzeldir )
kutlarım hocam
sokak şairi tarafından 8/30/2008 9:54:16 PM zamanında düzenlenmiştir.