(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇETREFELLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇETREFELLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
resimdeki adamın gözlerini görünce bu adam ağlamış dedim ve ağladım...erkeklerin ağlamasına alışık değilim çünkü onlar ne yaparlarsa içten yaparlar bir erkek ağlıyosa kötü bir şey vardır derinden yakan ve bende ağlıorum...tebrik ederim şiirinizi mani tadında olmuş her kıtasında hakikat yatıyor insanların gerçeği...saygılarımla yüreğinize sağlık
Efendim sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum.Birkaç şiirinizi okudum ve izninizle "çok güzel, harika "gibi cümleler kurmayı size faydası olmayacağından uygun görmüyorum.Kaldı ki çalışmanızın başlığından itibaren hatalı yanlarının çokluğu beni rahatsız etmiştir.Bunu söylemeden geçemeyeceğim.Lütfen yanlış anlamayınız.Saygısızlık etmek maksadında değilim.Çalışmanızda kafiye oluşturmaya özen gösterdiğiniz açık ancak hece sayıları birbirini tutmuyor.Durak yok.Bu kadar hatalı bir çalışmaya güzel demek şiire ihanet etmektir benim için. Ama emek verilmiş.Keşke dedim biraz daha özenle çalışılsaydı.Ben usta değilim ama az bilgimle görebildiklerim bunlardı.Emeğe saygımla...
Kahve falı, bakla falı, iskambil falı... Nedir kişinin hali Söylemişsiniz bir bir... İyi kehanetti. Şiir de hoş durmuş efendim. Tebrik ve teşekkürle...
İçiniz huzurlu değil pek;umarım bu çelişkiler ve üzüntülerinizi aşkla aşarsınız saydam ve sevgi dolu şiirler yazarsınız...Sizi çok kızdırmışlar ve yaşama küstürmüşler gibi bir ifadeleniş var...Üzülmeyin yalnız değiliz, yalnız değilsiniz...saygılar.
Gelmez bilirim sen beklersin Sanki içinden hala gelir dersin Gelmeyecek sende bilirsin Kapında gelip yalvarsın dilersin
Dilenecek çok şey var aslında Seninde var bunlar aklında Uzak değil göreceksin yakında Herkes oldu bir sen olmadın farkında .......................... ah anlatamadıklarımız güzeldi dost dizeler
Kimse kimsenin derdini bilmez Ağlamak boşuna değmez Gör onunda uzun sürmez Yer bir sille ama bilmez ------------------------------- gerçekten kimse bilmez de bilse de umursamaz. herkes kendi derdinde. ellerine sağlık çok yoğun duygularla kaleme alınmış bir şiirdi...