(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETMELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETMELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni bırakıp biz diyebilmeli Karşılıksız insan sevebilmeli Nefsin hırsını yenebilmeli Almadan vermeyi bilmeli
Bilmek yetmez uygulamak Usandırır hergün bal kaymak Başkası yerine kendin koymak Yetmeli çoğu arayıp azı bulmak USTA ZAMAN BULDUKÇA UĞRADIĞIM BİLİNE ..KONUMUM GEREĞİ ,İŞ YOĞNLĞUNDAN ZAMAN KISITLI..AMA OKUYORUM GENELDE SAYFANIZI..İŞTE GÜZEL VEDE ANLAMLI BU ŞİİRİNİZDE OLDUĞU GİBİ..YÜREĞİNE SAĞLIK.
Beni bırakıp biz diyebilmeli Karşılıksız insan sevebilmeli Nefsin hırsını yenebilmeli Almadan vermeyi bilmeli
Bilmek yetmez uygulamak Usandırır hergün bal kaymak Başkası yerine kendin koymak Yetmeli çoğu arayıp azı bulmak
Empati yapabildiğimiz zaman geörmez miyiz aslında tüm gerçekleri ve yargılamadan önce düşüncelere itmaz miyiz kendimizi. Ama ne yazık ki hiç başaramadığımız bir duygudur empati.
Çoközel bir şiir idi. Soran ve sorgulayan. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Hak yiyip muradına erenler birgün murada erdikleriyle çekerler.... Almadan vermeyi bilenler görünürde kazanmadıklarını düşünürler ama diğer dünya da kazanırlar...muhakkak..
yüreğinize sağlıkk...herkes sizin gibi düşünebilse keşke...
Oyun oynayıp ağlayıp gülmeyi Çocukluğun saflığına dönmeyi Riyasız olmadan sevilip sevmeyi Kim istemez muradına ermeyi =========================== Hep mutlu olmak.Çevresine mutlu etmek . İnsanlar arasındaki diyaloğu geliştirmek . Sevdaları yaşabilmek. Tebrikler Güzel satırlardı .