. Börtü böcekler uçmuş ağaçlar çiçek açmış Güller nergisler değil yarim kokular saçmış Oy nesine nesine sesim değsin sesine Ben yâri seviyorum Ankara’nın nesine
Erken kalkmış yataktan yola düşmüş şafaktan Yağmur çamur olmasın yar geçiyor sokaktan Oy nesine nesine nefesim nefesine Ben onu seviyorum el alemin nesine
Bakmam üçe beşine rast gelinmez eşine Düşüp de gideceğim sevdiğimin peşine Uyandım yar sesine baktım penceresine Ben sevdim seviyorum şunun bunun nesine
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Onun Bunun Nesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Onun Bunun Nesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be Suat'ım seni sevmeyen ölsün ! Resimdeki çiçeklerin renkleri bana tanıdık geldi. Benim saksımdayken söküp attım çiçekleri çağrıştırdı bana... Sana kurban olsunlar...
Anlamadım. İnternetten öylesine aldığım bir resim. Şiirse 3-4 yıl öncesinden yarım şiirlerden biri. Biraz rötuş yaptım. Siyasi şiir yazıp başımı ağrıtmak istemem.
Çok teşekkür ederim komutanım. Her ziyaretinle onur verdin. Yorumunla çok mutlu ettin sağ ol.
Aslında:
"Mevsim bahara kaçtı ağaçlar çiçek açtı Güller nergisler değil yarim kokular saçtı Oy nesine nesine sesim değsin sesine Ben yâri seviyorum Ankara’nın nesine" şeklinde de olabilir :)
Ama Ankara'nın nesine! Değil mi komutanım. Hele Türkiye'nin nesine. Komutanım umursadıktan sonra gerisi önemli değil.
SAĞOL KOMUTANIM..
Selam ve saygılarımla sağlıklı günler dilerim.
(MAVİM KALMADI KUSURA BAKMA. GÖNLÜMÜN EN DERİN MAVİSİNE BOYADIM)
Muhteşem güzellikte bestelenmeyi hak eden bir güfteydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla.
Bestekârların eline geçerse bu şiir, şairlik vasfınızın yanında söz yazarlığını da ekleyin. Yetenek böyle bir şey işte. Bence siz istedikten sonra kalemle başaramayacağınız bir dal yok. Harikulâde bir eser okudum sayfanızda sayın üstadım. Çoook güzel kaleme alınmış bir şiir. Tebrik, takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Mavi ve bu güzel cevabınıza mukabil şükranlarımı sunuyorum sayın Hoca m. Onurlandırdınız beni. Hayatınızın tüm renkleri hep böyle canlı, hep böyle cıvıl cıvıl olması dileklerimle. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız..
Çok keyifle ve beğenerek okudum, cidden şarkı gibi, çok hoş ve güzeldi şiir kaleminize sağlık tebrik ederim.. Saygılarımla.. Selamlar efendim.. Esenlikler dilerim..
Zümrüdüanka Kuşu tarafından 6/6/2022 5:20:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
hala bestelenmemişse duymamıştır bestekar dostlarımız...gerçekten ahengi üzerinde notası kokusunda Türkü tat ve lezzetinde okumasına doyulmayan bir şiir okudum. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Resimdeki çiçeklerin renkleri bana tanıdık geldi.
Benim saksımdayken söküp attım çiçekleri çağrıştırdı bana...
Sana kurban olsunlar...