(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oysa şimdi; Toprağının en taşlı yerine razıyım yeter ki gözlerinde ki o kıvılcım eski endamına varsın yeter ki el ele tutuşmuş bir yangın kül etsin yok etsin aptallığın bezgin o geniş bahçesini ki herkesin kolayca girdiği. Yeter ki; rutubetli kokusu dinsin inleyen o ölümlü güzelliğin.
Bütüne hasret bir parça olan hayatı senfoni tadında resmenden usta sanatkara tebrikler final muhteşem her şiirinle çıtayı yükseltiyorsun tebrikler...............
iyi mi? iyiden öte.......... güzel mi? dahası var............ tuhaf şekilde iç geçirtiyor............. şair! kutlarım seni. okuttun kendini. helal olsun.
Akşamın sarı ışık düşen derin odalarından seslendim ona büzüşken yaşlı mor yumuşaklığından can çekişini izledim çıkarırken iskeletini üzerinden mevsim yaşlı bağlarda yıldızların serinliğiyle söyleştim.
o gidilen yerki ölümün bahçesidir biraz da tutku eker hep gerileyecek ve ölgünleşecek olana kalem arbabı ne eylesin sineni bu hal unutma şiir yakıldığı yerden salar dumanını sana ne kadar yakın o kadar yürek
Dedim Dökülmüş taneleriydim salkımların önceden Evine uzak kuzuların özlemi bendim Gözü sürünün üstünde gezinen çobanların merakıydım Kaval sesinin geldiği yöne bakan dağ sularıydı hevesim . Onun kıraç dağları kayalık yurtlar bağışlardı yırtıcı kuşlarıma Çiğdemlerin yaban bakışlarından muhal dokunuşlar toplayarak büyümüştüm.
Sarıp sarmalayan mükemmel şiir, yalın bir dille duyguların yoğun bir şekilde aktarılma başarısı...
Tebrik ediyorum günün şiirini, yazan yüreği...
Selâm ve sevgilerimle...
cemrece tarafından 8/28/2008 9:17:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Toprağının en taşlı yerine razıyım
yeter ki gözlerinde ki o kıvılcım eski endamına varsın
yeter ki el ele tutuşmuş bir yangın kül etsin
yok etsin aptallığın bezgin
o geniş bahçesini
ki herkesin kolayca girdiği.
Yeter ki;
rutubetli kokusu dinsin inleyen o ölümlü güzelliğin.
Bütüne hasret bir parça olan hayatı senfoni tadında resmenden usta sanatkara tebrikler final muhteşem
her şiirinle çıtayı yükseltiyorsun tebrikler...............