(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerefe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerefe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli nazireniz ve yorumunuz için Çok teşekkür ederim saygıdeğer Deniz hocam. Şeref verdiniz sağolun varolun Selam ve saygılar sunarım Esenlikler dilerim..
Muhteşem güzellikte yazılmış yürek sesinizi ve aynı güzellikte bu işi bilenlerce yapılmış yorumları gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Böylesine güzel şiir aynı güzellikte yorumları fazlasıyla hak ediyor bize de ayakta alkışlayıp takdir etmek kalıyor. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Platformda yer alan serbest tarzda yazılan şiirleri genelde bir solukta okuyorum. Eğer şiir bende bir etki bırakırsa o zaman bir kez daha okuyorum. Genellikle bu tarz şiirlerde esere etki eden melodiler icra edilen sanatı daha etkin kılıyor. Hal böyle olunca zaman ayırıyor dönüp dolaşıyor bir kez daha okuyorum. Betimlemeleri çözümlemeye ve anlam yüklemeye çalışıyorum. Sonra yazmaya çalışıyorum. Aldığım etki ile serbest şiir tarzında denemelere kalkışıyorum. Eviriyorum olmuyor. Çeviriyorum olmuyor. Netice de bu işi yüzüme gözüme bulaştırıyorum. Sözde yazdıklarımı hemen çöpe atıyorum ki kimse görmesin ve bu nedir hocam böyle şiir mi olur diye beni sorgulamaya kalkmasın. Demek istediğim şudur ki serbest tarz şiir yazma işi bana göre değil. Çok özeniyorum, yazanlara imreniyorum. İnşallah bir gün bende sizler gibi böylesine etkileyici serbest şiirler yazabilirim.
Her zaman olduğu gibi kaleminizden süzülen sözler şiir olmuş ve ysğmuş gibi yağmış sağanak sağanak. Keyif ile okumak bize düştü. Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık.
Sakin bey bu güzel yorumunuzla beni onure ediyorsunuz. Ben de sizin gibi iyi yorum yapanlara gıpta ediyorum. Ve siz de güzel şiir yazıyorsunuz tarzımız farklı sadece ben biraz duygu yoğunluklu yazarım genelde belki duygusal yapımdan dolayıdır.
Yorumlara da elimden geldiğince iyi cevap vermeye çalışıyorum gelip zaman ayırmış değerlendirme yapmış şairleri misafirim gibi görürüm ama okuduğum şiirleri anlasam da pek iyi analiz ve yorum yapamıyorum o yüzden genellikle beğeni yapıp geçiyorum bu konu da beni hoşgörün lütfen bu ayrı bir yetenek işi çünkü. Çok teşekkürlerimle sağlık afiyet mutluluklar diliyorum. Esen kalın.
Oooo şairim ablam sıkı geldi bu sefer. Ben korktum açıkçası. Seni kızdıranın vay haline derim bu şiirden sonra. Ve yine de hanım efendiliğini elden bırakmamış ablam. Ki ben yazsam bu şiiri var ya ohooo neler neler sayar saydırırdım yeminle...
Yalan dünya, dünya yalan, riya üstüne döner olmuş... Köprüyü geçene kadar derler ya misal. Sonrası gün geçtikçe gerçeklik...
Nasıl maske takarsa taksın gerçekler çıkar illa gün yüzüne, düşer maske...
Bu arada fark ettiysen apla yazmadım hiç. Niyeee Çünkü apla yazmaya korktum abla:)))
Günaydın uykusuz kardeşim Akşam bu yorumu okuyunca gülmekten öldüm Allah ta seni hep güldürsün.
Kendimi cengaver gibi hissettim. Çok mu korkuttum aplam apla bilem diyemedin ha:)) Sen bu sayfanın en eğlenceli üyesisin her yorumunla eğlendirip güldürüyorsun.
Varlığın çok güzel hep olasın kardeşim Sevgiler olsun.
"Alamaz gülün kokusunu Çile çekmeyen bülbül Denizi seven martı kaçmaz fırtınadan Öğretmedi mi sana anan baban"
Şair mavi bulutlarla gri bulutları hatta siyah bulutları çatıştırırken yukarıdaki dörtlük ler gibi güzel ve şiir anlamında zengin bölümler yazmış.
Tabii gökte bulutlarla oyun kuran şair yeryüzünde de insanlar ve aşk arasındaki kah ilişkiyi kah kandırmacaları, aldatışları, aldanışları tek tek anlatmış ve sert bir şekilde o sahtakârların da yüzüne vurmuş.
Ama... Şair ve kalem birbirini doldura doldura giderken şair ne kadar da dolu olduğunu kaleme ve okura sunmuş.
Bir okudum,bir daha okudum...
Haz veren,tad veren bir şiir'di.
Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi.
Esenlik dilerim.