(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ateş böceği gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ateş böceği gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle muhteşem on numara beş yıldız ⭐⭐⭐⭐⭐ bir şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Ben yazarsam böyle yazarım dercesine harikaydı, kaleminize ve yüreğinize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Zengin yüreğinizden dökülen ne güzel sözler bunlar Şükrü hocam Her daim onure eder yorumlarınız Çok teşekkür ederim En içten selam ve saygılar sunarım Esenlikler dilerim.
Allah'ım sen bizi aplamın gazabından koru dedim yarabbim dedim.
Aba altından dedim sopa göstermişsin dedim şair dedim.
Hatta dedim sadece sizi tanıdığıma memnun oldum haşmetmeabımız deyip gideyim dedim.
Hatta tam korkacaktım ki Allah'ın sevilen kulu olduğum ve ablama apla deme lüksüne sahip olduğum aklıma geldi de içime su serpildi, su serpildi de cossss dedi içim...
Sonra bir daha oku oğlum uykusuz dedim. Bir de olmasın da beğenmeyeyim kaçmasın mı uykum...
Vayy dedim aplam dedim ne dirençliymiş, neler neler yaşamış, eş dost akraba-i taallukat bile yamuk yapmış da yolundan dönmemiş dedim.
Sonra da aboooo dedim silah mı o dedim yoğusam mermisi namluya sürülmüş on dörtlü mü dedim o dedim eyvah dedim şeytan doldurur alim Allah dedim.
Baktım ki aplam on ikiden vurmuş zaten şiirle zaten, silaha tenezzül bile etmez dedim. Oh dedim...
Hem dedim anasının ak sütü gibi alnı ak, vicdanı pek dedim, korkacak bir şey yok dedim.
Ona bulaşan korksun dedim...
Eyvallah dedim, sevgi dedim, saygı dedim, selam dedim, gidiyom ben dedim. Ahan da gittimmm. Pofff...
😄😄😄 Korusun dedim amiiin Ben de seni tanıdığıma memnun oldum uykusuz kardeşim iyi ki varsın da sohbet neyin edip azcık stres atıyoz yani.
Çok korkma yaa ama azıcık korkabilirsin serde aplalık olunca arada kulağını da çekerim yani:)
Eee şiir olurda eş dost akrabai talukat silah olmazsa olur mu şiirde her şey mübah. Bu zaman da mermi dolu gezmek lazım tedbir açısından neyin yani yoksa kötü bir niyetimiz olamaz. Hem bendeki canik marka acıtmadan gönderir eşşek cennetine hem de şeytan dolduracağı yeri iyi bilir. Ya da silahımız şiirdir bizim:) Şiirde de yaşamazsak nerde yaşar nerde içimizi bildiğimizi dökeriz.
Ben de sana sevgi dedim saygı dedim selam dedim gardaşım hadi gülü gülü git :)
Yaşam cenderesinden kader diye geçerim Zincirlerini kıran akışım vardır benim İnsan sarrafı oldum olmuşunu seçerim Tecrübeyle örülü nakışım vardır benim
Ne akraba hal bilir ne gerçek bacılarım Gamlı bir coğrafyada dilsizdir acılarım Hemen dolar gözlerim varsa duacılarım Kirpiğime inciler takışım vardır benim Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Muhteşem olmuş Dilek hanım.. Nasıl denir ki , herkes gibi herşey gibi..sanki içinden onlarcası geçti..kime elimi verdiysem kolumu kurtaramadım yok artık benden size müsamaha yalnız aşk ile akarsaniz o başka demiş şair..çokça kutlarım..alın benden de o kadar.. zaten belli bir süre sonra insan kafasının gitmediği yere ayaklarını da taşıyamıyor! Kardeşler bile anlamayabiliyor hatta , benim kardeşim beni anlıyor iyi ki var şuan uçakta Almanya'dan geliyor :)
Harika ötesi bir şiirdi değerli dostum, günümün şiiridir ..yüreğiniz dert görmesin..çok başarılı buldum.. efsane 👏👏
Estağfurullah değerli dostum, her insanın bilgisi kendine özeldir, benim de sizden öğreneceğim çok şey var eminim.. teveccüh etmişsiniz, çok teşekkür ederim 🙏
Biz de dört kardeşiz abim , ablam ,küçük kardeşim var ..ben ortancayım , benim erkek versiyonum abim ile aynı düzlemde olsakta (gelişme babında)ben en çok küçük kardeşim ile anlaşıyorum diğerleri ile sorun yaşadığım zamanlar oldu.. nihayetinde hepsini severim kardeşim başka , çünkü o bana oldum olası inandı ve hayatta hangi dalga boyunda olursam olayım hep yanımda yer aldı..
Sizinle sohbet etmek hep çok güzel.. Sizinde herşey ama herşey gönlünüzce olsun 🙏 şiir hakikaten efsaneydi tekrar kutlarım.. Sevgilerimle
Ferasetli dostum🌻💞 Ne kadar çok benziyoruz birbirimize ama siz kültür açısından benden öndesiniz biliyorum öyle...
"belli bir süre sonra insan kafasının gitmediği yere ayaklarını da taşıyamıyor " Sadece ayaklar mı en önemlisi aklını ruhunu da taşıyamıyor. Kardeş önemli elbette anlaştığım da var anlaşamadığım da. Kardeşinizin sizi anlamasına sizin adınıza mutlu oldum. Şiirime yorumunuz ve beğeniniz de mutlu etti beni. Engin ve zengin yüreğiniz dert görmesin can dost. Ne kadar teşekkür etsem azdır bilirim. En derin sevgi ve muhabbetimi gönderirim Hosçakalın mutlu olun dilerim💐🤍
"Ne akraba hal bilir ne gerçek bacılarım Gamlı bir coğrafyada dilsizdir acılarım Hemen dolar gözlerim varsa duacılarım Kirpiğime inciler takışım vardır benim"
Dünyanın hayatın gerçeğini şair ne kadar gerçekçi anlatmış
Ki
"Küçük aşklara göre yaratılmamışım ben Büyük olmazsa elbet yaşamasın zaten can"
Burada da hayata bakışını gözler önüne sermiş gibi gözükse de esasında şairi "rest" demiş kötülüklere yüreğini ortaya koyarak...
"Şarjörü boşalmamış tetikte bir silahım"
Eskiden şaşırırken bu sayfada artık böyle hece vezninin alışkın olmadığı farklılıklara şaşırmıyorum. Zenginlik katıyor.
Bu arada kalemin ilginç bir özelliği de ummadık anda sert tarafını göstermesi.
Aklıma takıldı.
Acaba şair Uykusuzdostumla ortak bir şiir yazsa nasıl bir şiir çıkardı ortaya. Onu bilmesem, de okur için keyifli olacağı aşikâr.
Yanlış yorumlamadıysam şair
Biraz benden, biraz şiirden kattım.
Ben de okur olarak diyorum ki zengin ve lezzetli şiir olsun da... Şiir sayfasından mutluca ayrılıyorum...
😄😄😄 Allahım yaa bu uykusuz bir alem Ben çıkarmadım valla bu işi Ersin bey çıkardı Top onda :) Okey mi oynuyoruz şiir mi yazıyoruz masa tenisimi ben de henüz anlayamadım ya Çala çala bi havaya gireriz heralde...
Ne oluyor bakayım burada ha ne oooo luuu yoorrrr... Arkamdan işler çevirmeler falan, yok ortak şiir neyin.😀😀😀
Abla, ne zaman istersen gururla eşlik ederim. Yalnız çıkışı benden bekleme yoksa çok beklersin. Ne zaman geleceği belli değil. Haftalar sonra ilk defa Benlik'siz şiirini yazdım. O derece kısır kalem... Bu yüzden açılışı senin yapmanı rica ederim.
Pazar günü bile çalıştırdığı için hatun daha ancak dinlenme fırsatım oldu. Kuşlar fısıldadı senin hakkında konuşuyor ahali diye koşa koşa geldim.
Insana kendini iyi hissettiren yorumlarınız ne güzel değerli şair peşinen teşekkür ederim.
Bu arada kalemin ilginç bir özelliği de ummadık anda sert tarafını göstermesi.
Ve bununla da ilgili de bir şiir yazacağım siz bana hep ilham veriyor iyi geliyorsunuz.
Acaba şair Uykusuzdostumla ortak bir şiir yazsa nasıl bir şiir çıkardı ortaya Ben tekliflere açığım neden olmasın daha önce de sizle ortak bir şirket kurmuştuk ya:)
Okurun mutlu ayrılması ve onure eden yorumları beni nasıl mutlu ediyor bilemezsiniz. Tekrar teşekkürler kalem dostu Saygı ve selam ile
Harika bir hece şiiri. Kusursuz ve muhteşem. Günümün şiiri yaptım bu çok güzel şiiri.kurgusu ve duygusu harika... Ruhu olan bir eser. Değerli şairimi kutluyorum. Esen kalınız.
Ama yine sabredemedi arkadaşım Fırsat buldukça yazıyorum sırayla hatta üstteki yorumdan önce seni alıyorum ki sitem geldi Muhteşem yorumun için çok çok teşekkür ederim arkadaşım. Eksik olma şiir penceremden Her daim sevgimlesin
Kusursuz bir duygu şiiri okudum özellikle beş dörtlüğü türkü gibi okunacak kadar muhteşem , umarım bir sazın teli ile bestelenir çok çok beğendim sizi ve eserinizi yürekten kutluyorum saygılar sunuyorum
O küçük dediğimiz aşk var yaaa hissediyorum büyük aşklardan daha duyguludur.
Üstelik güneş tutulması
Sevgilerimle