(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEMEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEMEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ANI YAŞAMAK HERKEZİN HARCI DEĞİL ARKADAŞIM... OLSAYDI LARLA, OLURSA LARLA YAŞADIKLARI ANI YAŞAYAMAYAN ÇOK İNSAN VAR... HER ANINIZ GÜZELLİKLER LE GEÇSİN . SAYGILAR.
Her yaşın kendi içinde güzelliği var öyle değil mi? Çocukluğun masumiyet , gençliğin cesaret , yaşlılığın suskunluk... Anı anında yaşamak ... Ne kadar anlamlı.Tebriklerimle kısa ve öz , duygular adrese ulaşmış bu kısalıkta bile.
İstemem zamansız çiçek açmasın İstemem vakitsiz kelebekler uçmasın Zamansızsa bedenimden nefes çıkmasın Ne güzeldir her güzeli anda yaşamak
Evet Cemil dost anı yaşamak, ama adam gibi yaşamak vakit geçmeden güzellikler içinde hayat bulmak yüreğine sağlık harikaydı bazen kısa sözler çok şey anlatır buda öyleydi...
İstemem zamansız çiçek açmasın İstemem vakitsiz kelebekler uçmasın Zamansızsa bedenimden nefes çıkmasın Ne güzeldir her güzeli anda yaşamak
Cemil YILDIZ 29.07.2008
son mısra çok hoşuma gitti: " Ne güzeldir her güzeli anda yaşamak " evet aynen katılıyorum size değerli dostum ve azda özü yakalayan şiirinizi kutluyorum...saygımla..
İstemem zamansız çiçek açmasın İstemem vakitsiz kelebekler uçmasın Zamansızsa bedenimden nefes çıkmasın Ne güzeldir her güzeli anda yaşamak
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ mutluluk ve güzellikler "an" larda saklıdır.bu anlamda ne kadar çok "an" yakalayabilirsek o kadar mutluyuzdur.ve zamansızlık insanoğlunun ortak şikayetidir sanırım.her şey zamanında güzeldir sözünü şiiriyle bir kez daha doğrulamış şair.ölüm bile zamanında gelse güzeldir.. kutluyorum emeğini dost yüeğine sağlık selam ve sevgilerimle...
Bazen bir dörtlükte neler anlatılır dost, sizde öyle çok şey anlatmışsınızki, doğum ve ölüm arası bir yaşam sığmış kısacık dörtlüğe ustaca.... sevgilerimle, şiirle kalın...
İstemem zamansız çiçek açmasın İstemem vakitsiz kelebekler uçmasın Zamansızsa bedenimden nefes çıkmasın Ne güzeldir her güzeli anda yaşamak
Her yaşın kenine has güzelikleri vardır yeterki biz o güzellikleri gölrmesini ve yaşamasını bilelim. Ve vakitsiz gelen her şey hepimizin canını acıtır.
Çok özel bir dörtlük. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize