bu devirde dost dedikleri aç gözlü bir gölgedir dem alırsa kalır alamazsa kor gider...
Pusup da sessiz kaldım sana karşı öcüm yok Benim darılmak için inan ki hiç gücüm yok Sen edipte eyledin zerrece bir suçum yok Beni yıkıp gittin ya Allah’ından bulasın
Emeğe saygın olsa dostun tepip yitmezdin Vefa bilmiş olsaydın beni kırıp gitmezdin Güvene meylin olsa el tersiyle itmezdin Beni yakıp gittin ya Allah’ından bulasın
Gönül çadırı kurdum orta direkten yıktın Gülistan bağışladım çöle çevirip çıktın Sevgi ve saygımı da hep kursağıma tıktın Beni çakıp gittin ya Allah’ından bulasın
Dostluk ipekten gömlek hor kullanırsan olmaz İhanet ağır bir yük yapıp edenler gülmez Senin bana yaptığın ipe sapada gelmez Beni ekip gittin ya Allah’ından bulasın
Bari bir kâr etseydin gönlümde gam etmezdi Verdiğim emeklerim boş yere de gitmezdi Nankörlüğün içinde betin benzin atmazdı Bana takıp gittin ya Allah’ından bulasın
Bir bulaşmaya görsün kibir asla sağalmaz Kırk bir takla atsan da kırık kalp deva bulmaz Nifak iblise kozdur sokanlar iflah olmaz Benden akıp gittin ya Allah’ından bulasın
Yaptığın yanan kalmaz her şeyin ederi var Kış gelir karlar yağar bil ki çok kederi var Kalpte kalbe hiç uymaz ömründe gideri var Benden çekip gittin ya Allah’ından bulasın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pusup da sessiz kaldım… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pusup da sessiz kaldım… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçek dost,koşulsuz yanında olandır. Şiir harika bir biçimde,vefasız ve hayırsız dost durumunu çok güzel anlatıyor. Kutlarım gönül sesinizi dost,esenlik dilerim.
Özellikle günümüzde tek dost çıkar, menfaat kaldı ki şair ve de ozan yine güçlü şekilde anlatmış tüm bunları şiirinde ki feraset hanım(canan hanım) çok güzel anlatmış şiiri.
Tebrik ederim değerli şairimi sayfanızda güzel eserlerinizden birini beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yaptığın yanan kalmaz her şeyin ederi var Kış gelir karlar yağar bil ki çok kederi var Kalpte kalbe hiç uymaz ömründe gideri var Benden çekip gittin ya Allah’ından bulasın…
Günaydın hocam, daha önce muhakkak söyleyen olmuştur ama ben yine de soyliyeyim siz çok iyi bir kalemsiniz..gerek serbest gerek hece olsun anlamı hep yukarılarda şiirler yazıyorsunuz..dikkat çekecek kadar iyi yazıyorsunuz..önce bunu söylemek istedim..
"Dost dost diye nicesine sarıldım Benim sadık yarim kara topraktır.." Aşık Veysel Şatıroğlu
Hayat bu , bugün yanımızda olanlar yarın karşımızda olabiliyor..ya da karşımızda zannettiğimiz insanlar bir anda yanımızda yer alabiliyor.. önemli olan kişinin kendisinin karakter sahibi olması bana göre neticede kimseyi yonetemeyiz.. öyleyse yalnız kendimize hükmümüz var.. biriyle bozuşa biliriz o noktada bana göre; hâlâ onun sırlarını saklayabiliyorsak , düşmanlıkta husumet oluşturacak kadar nisbetli davranıp ileriye gitmiyorsak , geri döndüğünde mesafeli bir yaklaşım ayarı yapabiliyorsak işte biz insanız demektir..hocam biri bana kötülük yaptığında üzülecek olan ben değilim ben birine kötülük yaparsam uzulmeliyim..ama yine de insanız üzüntü duyuyoruz.. dilerim herşey gönlünüzce olsun..
Yine ele aldığı konuyu muhteşem aktarma yapmıştı şair.. kutlarım..
Hayırlı günler Allah’ın (cc) Rahmeti üzerinize olsun Değerli üstadım Bu güzel akıcı içten dizelerinizi Yürekten kutlarım Yüreğinize sağlık Selam ve sevgiler…
Güzel şiiriniz için kutlarım. Allah kimseden ah aldırmayın. Ah alan onmaz. Kimsenin yaptığı yanına kalmaz. Gelen ede gidende şükür diyesin. Selam ve saygılar.
benzeri duyguları ben de son zamanlarda yaşamaktayım değerli hocam. dostluğun ne olduğunu bir kere daha ispatladı bana cihan üstelik beni değil de sevdiklerimi hedef aldı dost başlığına saklanan o sefil rüzgar. sevginin yerinde yeller esiyormuş adeta öç alırcasına yüreğimi dağladı da dağladı.
kimleri kimleri dost deyip bağrımıza basıyoruz
iyi ki varsınız değerli hocam
tüm saygımla selamlıyorum müstesna yürek esintinizi.
Birçok ilişki çıkar üzerine kurulunca kolayca bitiverir bazen dostluk ve arkadaşlıklar... Ama ben, "olsun be olsun, zararın neresinden dönersek kârdır" derim hep. Netice de o benden daha fazla kaybetti gözüyle bakar yoluma devam ederim. Yanisi boş vermek iyidir diye bakarım hep.
Çok anlamlı şiir yine. Olması ve olmaması gerekenler bir bir taşmış şiirden.
hayatın cilveleri bunlar dost kimi dem ister kimi gönül ister gönülde bu devirde kalmadığına göre dost ne gezer... anlam ve samimiyet dolu yorumuna çok teşekkür eder esenlikler dilerim...
*** PUSUP DA SESSİZ KALDIM... *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...