Ben razıyım billah eski günlere Uzaktan merhaba dersen de yeter Öfkeyle başını eğmeden yere Gözlerinle selam versen de yeter - Günde iki satır yazma istersen Yeminin var ise bozma istersen Artık daha fazla kızma istersen Burada varlığım görsen de yeter - İnsanın sevdiği kanadı dalı Seven sevdiğine açık olmalı İstemem minderle kilimle halı Altıma çul çaput sersen de yeter - İşin püf noktası burada saklı Liseli aşıklar daha mantıklı Elbette gücenen ne yapsa haklı Küsmenin sonuna ersen de yeter - Seni kırdım biliyorum hiç yoktan Sonradan ayıktım o anki şoktan Bal kaymak istemem vazgeçtim çoktan Ekmeğime çemen sürsen de yeter Yavan yufka ekmek dürsen de yeter.. Uzaktan uzağa görsen de yeter.. - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Razıyım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Razıyım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neler duyuyorum? "Günde iki satır yazma istersen Yeminin var ise bozma istersen" Zobu Üstadım :))
Nerede kaldı kazaklık? Hani Biz Türk Milleti Evin reisi çatının direğiydik... Şaka Hocam şaka... Dedim ki biraz takıl mimara... Doğru çizsin projeleri... Tebrik ederim. Sevgilerimle.
Kazaklık mazaklık kalmadı komutanım. O eskidenmiş. Hepimiz atlet olduk :) O eski Türk adetleri yok oldukça bizlerin mertliği kazaklığı da yavaş yavaş yok oldu. :) Her zaman takılabilirsin komutanım. Severim seni. O eski çizikler bile kalmadı. Bilgisayar AutoCad icat oldu o da bozuldu. Biz rapido ile çizerdik. Aman Allah'ım okulda ne işkenceler çektik o konuda. Bizim her dönem projemiz olurdu, en ağırlıklı dersimiz. 3 ay üzerinde çalışır, projeyi olgunlaştırır, sonra teslim projesine geçerdik. 1 hafta süre. Gece gündüz çalışacaksın. Ya değilse yetişmez. Bir de maket yapacaksın üstüne üstlük. %75 bitirebilirsen şükret. Hocanın insafıyla belki geçebilirsin. 72 saat uymadığımı hatırlıyorum. İnsanın eli çizim yaparken rüya görüyor komutanım. Aldın nerelere götürdün komutanım sağ ol. Aradan kaç yıl geçmiş hala rüyalarımda yetiştiremediğimi, sınıfta kaldığımı görürüm. Uyanınca şükrederim.
Selam ve saygılarımla sağlıklı günler dilerim. Var ol komutanım.
TEBRİKLER DEĞERLİ GARDAŞIM Hakikaten harika bir eser usta kalemden her şey'i ile dört dörtlük kelamın bol kalemin kavi olsun İYİ OZAN Kanada delam olsun sanada
Nihat YURT tarafından 5/16/2022 5:00:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Emeğini yüreğini kutluyorum
__________________________________Selamlar