on çocuğun gözleriyle bakar on çocuğun yüreğiyle incinir on çocuğun hüznüyle ağlar ve on çocuğun kalbiyle gülerdim . işte annem seni O on çocuk birden çok sevdi ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Annem ; "On çocuğa bedel din "derdi hep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Annem ; "On çocuğa bedel din "derdi hep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi, gönül insanı vefalı dost, harıklıydı, sevgi ve özlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Güzel şiirinizi beğenerek okudum. Anneler gününüz kutlu olsun... Ahirete intikal eden annelerimize rahmet, yaşayanlar sağlıklı ömürler dilerim... Yüreğinize sağlık. Şiirdeki anlam, anlatım ve uyum çok güzeldi. Esininiz bol kaleminiz kavi olsun. Yeni haftanızın yüreğinize esenlikler yüklemesini diliyor alkışlı/yorum hocam. Emeğinize saygı ile teşekkür ediyorum…
Ahirete göçenlere Allah rahmetini bol eylesin... mekanları cennet, kabirleri nur olsun... anneler evlatlarının yegane gönül bağlarıdır gezmeye doyum olmayan... sağlıklarında değerlerini anlayanlara ne mutlu. TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN...
Merhaba DEĞERLİ KALEM Güzeldi okuduğumuz eser Kutladım yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, ilhamın bol, tüm şiirlerin çok güzel vede benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Tüm Annelerimizin ve anne adaylarımızın Anneler günü kutlu olsun inşaAllah... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim... Saygılarımla...