(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Annelere gün doğsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Annelere gün doğsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peygamber efendimiz (sav) bir hadisinde...Cennet annelerin ayakları altındadır... Buyurmuştur...Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaAllah Annenizin... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim...
Yüreğinize sağlık tebrik ederim Bütün Annelerimizin Anneler Gününü en içten duygularlarımla kutluyor sağlık, mutluluk, huzur, iyilik ve güzelliklerle dolu uzun ömürler diliyorum. Bu dünyadan göçmüş annelerimizi rahmet, saygı ve minnetle anıyorum. Mekanları cennet, Ruhları şad olsun..
Yüreğinize sağlık tebrik ederim Bütün Annelerimizin Anneler Gününü en içten duygularlarımla kutluyor sağlık, mutluluk, huzur, iyilik ve güzelliklerle dolu uzun ömürler diliyorum. Bu dünyadan göçmüş annelerimizi rahmet, saygı ve minnetle anıyorum. Mekanları cennet, Ruhları şad olsun..
Mekanı cennet olsun biricik annenizin ve ebediyete intikal eden sevdiklerimizin. Hakları hiç ödenir mi ah, ödenir mi? Var olsun kaleminiz. Selam ve saygılarımla değerli hocam
Çok güzel.. Evet hakları ödenemez annelerimizi bir gün'de anmak yetmez ki... Onlar,emekleri ödenemeyen kıymetli varlıklar. Vefat etmiş olan annelerimize Tanrı'dan rahmet dilerim.Çok güzeldi şiir. Kutlarım,esenlik dilerim.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun Annenizin ve Ebediyete intikal etmiş tüm Annelerin Kaleminiz daim olsun değerli hocam az söz çok şiir yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah Annemin anne olacağıma taş olsaydım dediği kadar zordur Anne olmak kısa ama çok şey anlatan mısralardı Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun Saygıyla
Ahirete intikal edenlerin mekanları cennet olsun, yaşayan annelerin bu anlamlı günleri kutlu olsun. duyarlılık dolu müstesna bir kıta okudum. tebrikler ve saygılarımla...
Haklı dizelerdi Ahmet Hocam.
Saygı ile.