(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pamuk ipliği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pamuk ipliği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir annenin en aciz hissettiği bir anda yazılan duygulardır bu şiir Allah kimseye yaşatmasın Hayata aynı açıdan değil Aynı acıdan bakanlar anlar ancak Teşekkürler
Öylesine anlam dolu hüzün veren sitemli duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun ve yolunda gitsin inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok güzeldi, çok acıklıydı ve düşündürücüydü,, sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlıydı, kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Kalbimin kınında kırıldı kamam İnadım inattır tamam mı tamam Sevdamdan vaz geçsem sana yalvarmam Yorma beni hayat yorma boşuna---İbrahim Kurt---- Ne desem ! bir dörtlüğüm olsun bu güzel şiire kutluyorum
Şiirin içinde dolaşırken en güzel şey, şairin okuru şöyle bulutlara çıkarıp "seyret şu hayatınızı. Ne yaparsak yapalım bir yanımızda mavi nehir gibi akan umut, diğer yanda Ay'ın ıslattığı hüzün. Ve içinde yaşanmışlıklar. Bak şurada olan sensin. Ne kadar da gereksiz yere üzğlmüşsün... Şuradaki de sen, para için değer miydi yaptığın.
Oradaki mi... Tabii ki ben. Sanmayın benim keşkelerim, belki lerim yok demiş. Hepimiz ne ilk taşı atacak kadar temiz, ne son taşa kalacak kadar kirliyiz.
Sadece insanız ve insanız. Zaaflarımızla, hislerimize, iç ve dış güdülerimizle..
Ve ben güzellik istiyorum. Uzak dursun kötülükler ve kötücül düşünenler...
Bir anlık üzüntü ile yazdığım şu şiire bile bir dolu anlamlı yorum yapmışsınız . Çok teşekkür ederim dost şairim Varlığınız ne güzel Selamlar saygılar kalemdaşım
Bir damlana muhtacken ummanları önümden akıtmak ne demek..ben sivrilen dağlar değilim yere sessizce düşen sararmış yaprak..bir bahar daha ummuyorum ki senden tek isteğim şuracıkta magziyle avunmak.. rüzgârını al başımdan savurma beni, beni sadece rahat bırak..
Hayat sana çatacak taakatim bile yokken, etrafta bu denli ziyankâr insan varken neden beni hâlâ silkeliyorsun diyor şair gayet akıcı,açık ve özgün bir dil ile..
Kutlarım değerli dost.. kaleminizden hüzün dolu bir şiirdi sayfaya yansıyan.. tüm güzellikleri görmek dileğiyle..
Gitsem olmaz kalsam çekmek zor diyor şiir Ve birkez daha hayat patron benim diyor benn Sen ancak benim istediğim kadarsın çırpınma Verdiğim kadar doyarsın Vermediğim kadar açsın Suuuus VE Otur
Şair kutluyorum kaleminizi
Deryada bir zerre tarafından 5/5/2022 6:34:14 PM zamanında düzenlenmiştir.