Yağmur, saatleri saçıp savururken Limanda felsefe taşını arar simyacılar Maskeler, derin acıları hiçliğe dönüştürür Bir kadın omzunu silkerler toz içinde
O ilk gecenin ininde kırılmaz sisler Küflenen kapıda bir adet anahtar Ta uzaklarda gece, saygınlığında ölürken Sessizliğin kulakları yavaşça boy verir
Unutmuş, unutulmuş şu ahmak gül? Avucundan düşen yağmur değil, gamzeleri Kapının anahtarında kırmızı kan lekesi Ve artık hiç görülmeyecek gölgesi sularda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....RUH KÜL İÇİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....RUH KÜL İÇİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kadını mutlu olmayan ülkeler perişandır kalkınamaz ve dikta rejimler olur, bu nedenle kadınların cumhuriyetle birlikte elde ettiği kazanımlara sıkı sıkıya sarılmaları ve bu kazanımlarını çok daha ileriye taşımalarını canı gönülden dilerim. Aksi halde ne olur? şiirlere hüzün yüreklere kan damlar şiirde olduğu gibi
Kadınlar gerçek değerlerini bilseler, mutsuz olmazlar… Çünkü çocukları yetiştiren annedir. Belki çocuğunun kalbine yön veremez ama huyunu değiştirmeyi başarabilir.
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Hayırlı Günler Hayırlı Bayramlar, Güzel Yürekli Dost, Emeğine yüreğine ellerine sağlık, RUH KÜL İÇİNDE Adlı eserinizi büyük bir beğeni ile okudum kalemin kavi ilhamın daim olsun, Mubarrek ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlar esenlikler dilerim.
Her zaman ki gibi harika duygularla yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum, Ramazan bayramınızı en içten duygularımla kutlarım sağ olun sağlıcakla kalın...
"O ilk gecenin ininde kırılmaz sisler Küflenen kapıda bir adet anahtar Ta uzaklarda gece, saygınlığında ölürken Sessizliğin kulakları yavaşça boy verir"
Müzik eşliğinde olağanüstü bir gönül sesiydi şiir. Şiir kaleminize yakışıyor . Bu kalemden çok çok güzel okuyacağımıza eminim. Daha nicelerine Ümmühan Kardeşim.
Ramazan Bayramınız şimdiden mübarek olsun. Allah'a emanet olun. Selam ve saygılarımla
Ey bad-i parem Yağmurlar serpilir göğsüme Everest doruğu hüzünlü çeşminden Maskelenmiş çehrelerin öbeğinden Apsimatiden doğar elbet güneş üzülme!
Çıktığım yol dehlizinde kaybolur Viran şehrimin ışıkları sis olur Hislenir damlalar yedi renge bürünür Küllenir ruhum serabında gül olur Ekho'nun aksisnde nergis olur Üzülme!
Takılmasın kirpiğinde damlalar Yüz alıpta açılmasın şafaklar Her karanlık ardından yine karanlıklar var Ey kadın! Sıkışmış kafesin en ertesinde Ruhun özgür kalacak gül pembesinde Sen üzülme...
Dedim açizane hemşehrim. Dedirtene selam olsun ve güzel yüreğine... Saygılarımla...
Anlam dolu harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Cenab-ı Hak vedalaşmaya hazırlandığımız Ramazan ayına tekrar kavuşmayı nasip eylesin inşallah 🙏. Sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı bayramlar diliyorum. En içten selam ve saygılarımla.
vurgular olumsuzluğu çözemez ki dost yıkılmışlığın cüssesi küçük olur derin anlam ve duygular yüklü çok nefis bir gönül sesiydi dost kutlar esenlikler dilerim...
Yağmur, saatleri saçıp savururken Limanda felsefe taşını arar simyacılar Maskeler, derin acıları hiçliğe dönüştürür Bir kadın omuzu silkerler toz içinde
''Limanda felsefe arar simyacılar'' Şiirde maddeden çok insan ruhuna değinmeye çalışmış dizeler. Acıların sıkıntıların Yok olması gibi ama hangi acılar yok olur ki bir kadının daralmış ruhunu dindirmeye ve kökünden kurutmaya. Kurumaz can kurumaz kendi küllerini tozunda can verir umutsuzca...
Daha bu şiire çok şeyler yazabilirdim. feylesofça tam benlik dizeler ama rahatsızlığımdan uzun uzadıya yorumlar yapamıyorum tüm şiirlerini okusam da. Ve yürek sesinize gönül dolusu tebriklerimi bırakıyorum can Ümmühan'ım. Her daim sevgi ve selamlarımla...
Ne kadar güzel bir şiir bam teline dokunmak gibi küllerin içinde kalmak...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim...Saygılarımla...
Bir kadın üzüldü mü, kırıldı mı çok defa belli etmese de, yüreği küle dönse de en son radde de taşmıştır. İşte o zaman iş işten geçmiştir. Tıpkı yaprağın son ana kadar dalına direnmesi gibi.
Anlamazdim karma forumuna ne astı diye bakarken göremedim. Sayfasına girdim ya sen ya o yasakladı görünce aha dedim ablamı yasaklamışım😊 çaktırmadım ve yorumu okursa ilk buradan bilgiyi alacak.
Ah o maskeler yok mu! Acıya dair ne varsı saklar durur. Bazen acılara kendimiz maske oluruz. Hiç olmadık yerde paramparça ederiz o maskeleri lakin iş işten geçmiş olur. O zaman ne bir liman ne de bir istasyon buluruz sığınılacak.
Gördüğünü anlayabilme yeteneği sizde çok çok fazla. Bu da sizi yorum yapmada güçlü kılıyor. Karakterinizde öyle. Bir işe başladığınızda asla vazgeçme huyunuz yok sadece yılma huyunuz var.
Zümrüt bir yaprağı dalından koparır gibi yazmıyorsunuz o yaprağa daha çok can veriyorsunuz.
Ümmühan Hanım bir söz varya bir söz, belki üç beş satır belki üç beş kelime ama gökteki yıldızları nakış nakış işler satır aralarına naif ince nazikçe örülmüş bir dantel misali duygular olmuş. Saygılarımla selamlıyorum.
Muhteşem!..Nesneyi altına çeviren taş bulunur mu bilinmez..Amma İlahi aşk ruhlara değer ise mücevher..Cevher ise ışıktır zulmün karanlığına.Katledilen kaç kadın değildir Allah kulu..Rabb'im ruhu arındırır külden de çıkarır gül..Kaleminiz daim olsun..Sağlıcakla..Saygıyla..