(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR SICAKLIĞINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR SICAKLIĞINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bad-ı saba esen meltemler gibi, On beş yaş kalbiyle sevenler gibi , Gönül bahçesinden güller derenler gibi, Topladım şiirlerimi, verdim canlara.
“Can” dedim çünkü ayırmadan onlara. ************************************** Kısa ve manası büyük bir şiir yüreğine sağlık gül yürekli can, sende bizim canımızsın saygılar ve sevgiler yüreği ve özü güzel cana..
Bad-ı saba esen meltemler gibi, On beş yaş kalbiyle sevenler gibi , Gönül bahçesinden güller derenler gibi, Topladım şiirlerimi, verdim canlara. ====== Onbeşinde görülür sevdanın duyguları, Nehir olmuş akıyor küçük çayın suları. Sevdamı? her canlıda var,sallıyor yuları Sevda ile aşk ile Barışı getirsinler... Tebrikler Değerli Şair Dost.. Her satır Çok güzeldi ..
candan öte candan aziz can bildiklerimiz çok güzeldi derin anlamlar içerek mistik tatlar bırakan şiiri yazan yüreği kutlarım kardeşim kalemin daim yolun açık olsun sevgilerde hoşkalın
böylesi sıcak dostluk alınmazmı, kıymeti bilinmezmi..? aldık ve yüreğimizin bir köşesinde saklı kalacak ... kutlarım çok farklı tat aldım... sevgilerimle dost kalem...
Bad-ı saba esen meltemler gibi, On beş yaş kalbiyle sevenler gibi , Gönül bahçesinden güller derenler gibi, Topladım şiirlerimi, verdim canlara.
******“Can” dedim çünkü ayırmadan onlara. YAZDIKLARIMIZI ŞİİR SEVER İNSANLARLA PAYLAŞMAK KADAR GÜZEL OLAN NE VARDIR Kİ. CAN DEDİK. PAYLAŞTIK. ÇÜNKÜ SEVİNÇLER PAYLAŞILDIKÇA ÇOĞALIR . ACILAR PAYLAŞILDIKÇA AZALIR.ÇÜNKÜ ŞİİRLERDE YAZDIKLARIMIZ ÇOKÇADA BİZİZ. DEĞİLMİ* ŞİİR YÜREKLİ. KUTLUYORUM SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 8/25/2008 11:46:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bad-ı saba esen meltemler gibi,
On beş yaş kalbiyle sevenler gibi ,
Gönül bahçesinden güller derenler gibi,
Topladım şiirlerimi, verdim canlara.
“Can” dedim çünkü ayırmadan onlara.
**************************************
Kısa ve manası büyük bir şiir yüreğine sağlık gül yürekli can, sende bizim canımızsın saygılar ve sevgiler yüreği ve özü güzel cana..
UMUT ve DOSTCA