Yasak olsaydı rabbim, kalbi aşık eylemez Kısmetimdir diyerek, bizi bize meyletmez Mana var o bakışta, gözler yalan söylemez Yaz bana rabbim diye, el acipta söyletmez Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Olmaz denen şeylerin, üstesinden gelerek Acısını azaltıp, dertlerini bölerek Çok severse bir yürek, herşeyimsin bilerek Gece gündüze döner, aşkla kalpte kalarak Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Sevda ile bakmaktır, bir gönlü aşık eden İnsan sever yürekten, hevesi olmaz beden Olamaz hiç bir zaman, seven terkedip giden Kalp sever cananını, seven olmaz kaybeden Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Aşkımız sonsuz desek, sevdalıkta yarışsak Sarılsak bütün olsak, rüzgarıyla savaşsak Mahşerine sevdanın sellerine karışsak Dünyada nasip olsa, vuslatımız kavuşsak Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
Yürek sever göz görür, ruh’a dolar sevdalık Aşka düşen yürekler, sudan çıkmış bir balık Sevdalıca sarılmak, demeyin ukalalık Boş konuşup durmayın, yapmayın kalabalık Gerçek bizim sevdamız, bırakıp bizi gitmez Biz gönülgönüleyiz, bizim sevgimiz bitmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTMEZ BİZİM SEVDAMIZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTMEZ BİZİM SEVDAMIZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.