Özlem yağmuruna tutuldum yine Uyandığım gün değil sanki gece Islandım üşüyorum özleminle Gel sar beni kalbinin sevgisiyle Isıt üşüyen kalbimi kalbinde sevginle.
Sensiz dünlerim soldu bir bir eskidi Gri bulutlar gözlerime kümelendi Kirpiğimin her tanesine Sen damlası asıldı Ağlayamıyorum düşme diye Bekliyorum geldim işte demeni Baktırma yollara gözlerim nemli.
Söz demiştik, sözümüz böylemiydi Hani gözlerimiz sevinecekti Gördüğünde birbirini Hasretine yenik düşürme beni Gözlerinden mahrum etme gözlerimi.
Duymak istersin belki diye... Söylüyorum bak yine Canımdan çok seviyorum seni Bir daha gitme, gitmeyi deneme İzletme gidişini bir daha gözlerime.
Kal ömrünce; ömrümün içerisinde Sevgi dolu kalbimin merkezinde İnanmıyorsan ey yar, böl sinemi Bak içine, kalbinin seven gözleriyle Gör kendini kalbimin en özel yerinde Unuttur yüreğime sensizlikten neler çektiğini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEN VAR YÜREĞİMDE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEN VAR YÜREĞİMDE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.