Alev denizinde yaralanırken güneş Bekleyişlerin harmanında savruldu hüzünler ağlamamak için kaldırdım başımı gökyüzüne en parlak yıldızı Sen bildim gecenin sesinde çekemeden içimi döndüm dar geçitlerde sonsuz gerçeğe tufanın yetimiyken gölge sanrılar fena halde uyak düşürdü sıfır zamana kaydını yaptıran fosilleşmiş dizelere gebe kaldı göğüm kiralık özgürlüklere..
Toplayıp Sensizliğin gölgesini vermeden kimseleri ele bir suçu asar gibi ipe sabahı devirdim üzerime çiçek açtı şiirlerim rastgele sözler geçti kesin sözler kıyısından bir gül yaprağı açımına ayarlandı saatler kuş gagası ıslık takıldı saçlarıma bilirsin ki severdim öteden beri güneşi sırtıma örtmeyi mevsimsiz özlemlere sevgi ekmeyi Sevgilim bir martı olsan da şimdi aksatmasan hiç seferlerini..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aksatma Seferlerini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aksatma Seferlerini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim şiirlerim çiçek açmadı. Ve seferler düzenlemedi ufukta kaybolan martı. Ama, umarım sizin umut ettiğiniz güneş sırtınıza şal olur . Sımsıcacık bir şiirdi sayfanızda okuduğum. Çook güzel ve zengin duygularla kaleme alınmış eseriniz. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın şair. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Değerli kaleminizden sayfanıza güzel bir eser düşmüş kurgusuyla ve anlatımıyla harika bir eser okudum yüreğinize sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Muhteşem!.Bahar gibi canlı ve ışıl ısıl aydınlığı ile hüzünleri ve üzüntüleri gölgede bırakan bir şiir..Kaleminiz daim olsun..Şiir güne yürüyor..Sağlıcakla..Saygıyla..