(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben biri aç iken tokta gezemem … şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben biri aç iken tokta gezemem … şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz daim olsun değerli üstadım güzel ve anlam dolu şiirinizi beğeniyle gıptayla okudum duyarlı yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Her bir dörtlük bir birinden anlamlı ve çok değerli idi benim için Vicdanı merhameti olan bir insan birisi ağlarken istese de gülemez Gülerse eğer bir sorun vardır hocam canı gönülden tebrik ederim Günümün şiiridir saygılarımla selamlarımı sunarım
Şiiri "Ben biri ağlarken kulu üzemem…"okurken allak bullak oldum. Niçin Biri Aç Diğeri Tok Olur Kendi kendime sordum. Allah'ın sıfatlarından biri de "El-Adl" değil mi? Allah yaratıp kendine halife seçtiği İNSAN'IN birini aç öbürünü tok yaratır mı? Bu işte bir bit yeniği var! İnsanı kandırıyor, İnsan kılığına girmiş mahlukatlar. (daha ağırını söylemedim anam ağzıma biber sürmesin diye) Tebrik ederim Hocam. Saygılarımla.
Gözümü yaş bürür akarda gider İçim içimi yer kasvetse lider Gönlümde dayanmaz ruh belli eder Ben biri ağlarken keyfi yazamam
El atmazsam olmaz garip kuluna Yetim ve öksüzün kurban külüne Gönül almak hoştur girip soluna Ben biri ağlarken sevinç sezemem Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Hocammmm. Helal olsun size. Şiiriniz bir başkaydı yine bu gün. Yaşasın güzel yüreğiniz yaşasın iyi yürekli insanlar. Olması gereken ama insanların isyankar ruhlarında şekillenmeyen.
Onlar zavallı.
Onlar şeytanın müridi.
Ey güzel Allah ım sen kalp verdin bizlere akıl verdin vicdan verdin
Hocam onlar hani doyumsuz hani isyankar putperestler elbet layığını bulacak.
Ne çok var onlardan ne çok.
Razamana ezana saygısı olmayanlarla dolu dünya.
İnancına sığınıp riyayı da hak gören gözü doymayanlar.
Allah razı olsun hocam.
Bazen zaman duruyor ama bir vakti var her şeyin.
Ve ancak şimdi açtım ki pc yi ne güzel şiirinizi hocalarımın yürek sesine denk geldim işte.
Bu dünya bu dünya hala yaşanır bir yer zaten güzelliklerin iyiliklerin yüzü suyu hürmetine dönüyor dünya.
Allah büyük.
Kimse kendini büyük görmesin büyükten büyük Allah var.
Sonsuz içten selam ve saygılarımla değerli hocam.
Tüm içtenliğimle saygımla selamlıyorum müstesna yürek sesinizi.
Değerli şairim Güzel yürekli dost, BEN BİRİ AÇ İKEN TOK GEZEMEM, Adlı eserinizi beğeni ile okudum, Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun, Esenlikler dilerim efendim.
Anlam dolu duyarlılık içinde harika yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla
Bu şiirde o kadar çok güzellikler o kadar çok ustalıklar var ki anlatamam. Konu bütünlüğü zengin kafiye kurgu örgü hepsi muhteşem. Tam bir mimar titizliği. Ben boşuna demiyorum hece yaz diye.
Ben okurken çok haz duydum. Yormuyor duraklatmıyor önünde takoz bulunmuyor. Tebrik ederim. Selam ve sevgimle sağlıklı günler diliyorum. Saygımla.