Hoşgeldin senenin, en güzel ayı Bereket yağdırdın, sen evimize Seven açtır sana, bekler tutmayı Huzuru nakşettin, kalp sevimize Nurunla gelirsin, savrulur hazan Safâlar getirdin, Şehr-i Ramazan.
On yaşımdan beri, oruç severim Dünyanın malına, değişmem seni Dertleri kederi, ruhtan kovarım Mutlu oldum tuttum, sende tut beni Nurunla gelirsin, savrulur hazan Safâlar getirdin, Şehr-i Ramazan.
On bir ay bekleriz, hiç usanmadan Ezanı bekledik, açtık iftarı Cenneti yaşattın, kabre konmadan Huzurla dolarız, bayram sabahı Nurunla gelirsin, savrulur hazan Safâlar getirdin, Şehr-i Ramazan.
Senle mutluluğun, yoktur izahı Seninle kavrulup, senle yanmadan İyi ki varsın sen, ayların şahı Bir ay uçup gider, sana kanmadan Nurunla gelirsin, savrulur hazan Safâlar getirdin, Şehr-i Ramazan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tebrik ederim ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir bu güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım nice güzel şiirler yazmanız dileklerimle kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım....