Üç günlük gelip geçici İmtihan dünyasında Ne tahtta gözüm Nede taç da Ve de nasibim olmayan Parada, pulda, ve çulda Ne yaşta, başta akıl Ne de okuyanda.
Her okuyan insan keşke Aklına mukayyet olsa Medeniyet insanlıkda Medeniyet kadınlıkda Medeniyet adamlıkda.
Yetecek kadar olsun istedim Maddiyatım yalandünyada Gücüm kadar helalinden Paylaşayım onu da Olmayanlarla Hiç bir zaman Derdim zenginlik olmadı Çocukluğumdan buyana Gördüğüm nice zenginler vardı Dünya onlara kaldı mı kalmadı.
İstemedim dünyadan hiç Çokça maddi bir varlık En büyük varlığım olsun istedim Kalpte inanç, bedende sağlık!
Gözüm var evet atarken yürek Çalışıp bir şeyler üreterek Haram olmayan her işte Susayıp içtiğim su Ve helal aş ile Yaşamam gerek Dünyadaki zamanım dolana dek.
Daha ne isterim ki, kendime Huzurum varsa mutluysam Sevdiklerim yanımdaysa Olmasa başım yastıkta Olsa da taşta kayada Yeter ki sen rabbim Beni muhtaç etme Bir başka kuluna El açtırma Kuru ekmek ile acı bir soğanda Baklava börek gelir bulamayana Gerektiğinde yedim bende Hamd ettim nimeti verene Rabbim kullarını yalvartma Senden bir başkasına dünyada.
Beni yoktan var edensin Yücelerin yücesi İsterim; Sağ elime versin Meleklerin amel defterimi Çıkayım yüzüm ak Alnım pak Mahşer-i divanda huzuruna Mashar olayım sevdiklerimle birlikte sonsuz affına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHA NE İSTERİM Kİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHA NE İSTERİM Kİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhlas duyguları ile yazılmış,gönül esintileri. Temiz ahlak ve temiz yürek istekleri... Güzel'di şiir.Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Temiz ahlak ve temiz yürek istekleri...
Güzel'di şiir.Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi.
Esenlik dilerim.