Yemyeşil diyarlara uzan Uzan ki Yaşamın sırrına vakıf ol Güneşli günlere merhaba de Hayat sana gülümsesin daima Sen de hayata gülümse..!
Kuşları, börtü böceği sev Ağaçları sev Çiçekleri sev Sevmekten vazgeçme Vazgeçme ki Yaşamı, yaşamayı sev! Sev ki Umutla sarıl hayata!
Bak dışarıya ilkbahar gelmiş Kuşlar cıvıl cıvıl ötüyor Ağaçlar çicek açmış Kuzular meleşiyor Çiçekler açmış Dört bir yanı miski amber kokusu sarmış İşte bak hayat gülümsüyor sana Al işte sana Yaşamak, sevmek için Bir çok neden var...
Sağnak yağmurlar yağıyor Toprak kokusu sarmış Dört bir yanı Toprağın kokusunu içine çek Ruhun huzur bulsun Çıkart ayakkabılarını Toprağa bas Bas ki Üzerinde ki elektriği at.. At ki Hayat hep gülsün sana!
Koş, oyna hayat senin Aldırış etme etrafa Senden başka yok bir tane daha Farkına var İçinde ki afacan çocuğun! Dışarı çıkar onu Çıkart ki insanlık temiz kalsın! Haydi zaman Hayata gülümseme zamanı! Öyleyse hayata gülümse!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜMSE HAYATA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜMSE HAYATA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiir.
Gönülden tebrikler arkadaşım,
sevgimle..