Sanki yeni yetme, bıyıklar henüz bitiyor, Delice gönlüm türlü türlü oyun istiyor. Dur artık bunca zaman yaptıkların yetiyor. Yaşım ermiş kemale, amma gönlüm toy mu toy.
Girip gülzara dermek ister güzel gülleri, Gülden ayırmak ister sevdalı bülbülleri. Aşk dolar yüreği kokladıkça sümbülleri. Yaşım ermiş kemale amma kalbim toy mu toy.
Arıyı kıskanır geziyor diye gülçiçek, Yapabilse, kovanlar dolusu bal verecek. Bekliyorum bu heves mutlak bir gün bitecek, Yaşım ermiş kemale amma huyum toy mu toy.
İstemez çocukluğu büyümeye evirmek, Muradıdır, bilye oynayıp topaç çevirmek. Hem ister coşmak, kırmak, dökmek; çamlar devirmek. Yaşım ermiş kemale amma arzum toy mu toy.
Başımda var birkaç saç, onlara da ak düşmüş. Ferim gitmiş, rengim solmuş derim de büzüşmüş. Baktım maziye ki hayat sadece bir düşmüş. Yaşım ermiş kemale amma ruhum toy mu toy.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞ KEMALE ERDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞ KEMALE ERDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorum ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Sayfamı ziyaret ederek onurlandırdınız. Çok naziksiniz. Allah cümlemize uzun ve hayırlı ömürler versin. Selam ve saygılarımla.. Esenlikler diliyorum..
Gönül ne derse o.
belli ki aşk da ayrı bir soygun
selam ve saygılarımla hocam