Bu Vatan uğruna can veren Binlerce Türk evladının Yetim kalan çocuklarıyız..! Bizim gibi binlerce çocuk Boynu bükük, babasevgisinden Mahrum kaldı bu Vatan uğruna..
Bir kere olsun of demedik Yüreğimiz kan ağlasada Gözümüzden bir damla yaş akmadı Bu Vatan uğruna kanlarımız feda olsun! Atalarımızdan miras kaldı bu topraklar Her bir taşı, bir karış toprağı için Binlerce Şehit verdi bu Vatan Arkasında kimi anasını, babasını Kimi çocuklarını, bacısını, eşini bıraksa da Şahadet Şerbetini güle oynaya içti!
Biliriz ki Şehitler ölmez, bir gider bin gelir! O yüzden, Uğurlar ola, Şehidim uğurlar olag Gözün arkada kalmasın Arkanda bıraktığın evlatların bu Vatanın, Yılmaz bekçileri! Damarlarımız da akan kan Siz asil Türk evlatlarının kanı... Bu vatana uzanan elleri kökünden kırarız!
Unutulmasın ki Bu Vatan Kolay Vatan Olmadı Toprağı sıksan Binlerce Şuheda fışkıracak Şuheda! Mayamız yiğitlik hamuruyla yuğruldu Yeri gelir acılı buruk bir türkü, şiir olur Yedi düvele nam salarız! Bu vatan uğruna canlarını feda eden atalarımızla! Her daim gurur duyar, minnetle anarız!
Bilinsin ki Bizler Şehit Çocuklarıyız! Yeri gelir ezan olur dinmeyiz! Yeri gelir bayrak olur inmeyiz! Atalarımızın intikamını almadan da ölmeyiz..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİTLER VE ŞEHİT ÇOCUKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİTLER VE ŞEHİT ÇOCUKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Pınar hanım Şiir, her zaman olduğu gibi, örgüsüyle, kurgusuyla, anlam ve anlatımıyla güzeldi Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız, riyasız vede hilafsız Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, şiirle kalşasın, sevgiyle kalasın hoşça kalasın
Şiir, her zaman olduğu gibi, örgüsüyle, kurgusuyla, anlam ve anlatımıyla güzeldi
Biz de okuduk ve kutladık yürekten, yalansız, riyasız vede hilafsız
Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, şiirle kalşasın, sevgiyle kalasın hoşça kalasın