Bu gün keyifliyim. Uçutma yaptım dünyaçocuklarına Adı sevgi istediğiniz renkte, uçurun semalara Karışsın, dolansın bir birine, siz çocuklar oynayın el ele soran olursa size yok dil’im ,din’im, mezhep im Hepimizin adı BARIŞ deyin büyüklere..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Barış Mehmet Barışı vurmuş cudi’de Barışın annesi, Barış annesi oluyor Generalin oğlu Savaş, Oxword’ta okuyor Bir savaşanlar bilir Barışın değerini, birde anneler, Savaş babaları bilmez. Necmettin ÇEÇEN
siz çocuklar oynayın el ele soran olursa size yok dil’im ,din’im, mezhep im Hepimizin adı BARIŞ deyin büyüklere.. .............barış dolu yüreği kalemliyen barış yazan kaleme sevgimle kutluyorum
Adı BARIŞ olsun dünyanın ve adı Güneşsu olsun şiirlerin...Duyarlı yüreği alkışladım ve Resim burkutu yüreğimi; okulda, oyunda olması gerekirken çoçuklar evin geçim derdinde olması beni üzüyor.
ama neden dilsiz dinsiz mezhepsiz. dili,dini,mezhepi ne olursaolsun isterse inançsız olsun ama adı barış olsun bence öylede olamalı barış tekdüze insanlardan oluşmamalı mevlana derğahı gibi olmalı şiir güzeldi kutlarım saygımla.
evet hepimizin adı barış olsun zaman isterse akşamın alaca karanlıgında isterse sabahın erken satlerinde önemi yok önemli olan barışı kardeşce yaşamak dilerim hep birlikte yaşarız güzel insan...
adı barış olsun gözyaşının adı barış olsun çığlıklarımızdaki güneş sıcaklığının ama...... barış bile barış değil artık tebrik ederim anlamını yitirmiş kavramı şiirinizde yeniden yaşattığınız için...
önemli olan din, dil, mezhep olup olmaması değil asıl olup da bunları sömürmeden, insanca paylaşmasını bilerek yaşamyabilmek ve yaşatabilmektir efendim...yoksa islam da din, diğer hak dinler de din ve diğer dinler de dindir...barış ne dine engel olur ne din barışa engel olur...engelleri sadece biz insanlar çıkartırız...saygımla..