(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MERHABA DOSTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHABA DOSTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende hoş geldin hoş kalın diyorum. Şiir adına siz can dostlarımızla paylaşacağımız çok mısralar olduğunu inanıyorum. Hayatın büyük bir parcası düşündüğn düşlediğin gibi olsun ablam. Saygı ve selamlarımla. Hasan Öztürk
Toprağımsın tarafından 8/31/2008 8:38:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aramıza hoş geldiniz safalar getirdiniz.Güzel bir siteye geldiğinizden emin olabilirsiniz. Bende yeniyim önümde daha çok yol var. İleride sanada bana olduğu gibi seninde moralini bozacak yorumlar gelecek sakın pes etme inat et yazmaya devam ben burayı çok sevdim tabancayla kovulmadan gitmem.Yolun açık olsun Allaha Emanetsin Efendim...
lütfen ti ye almayın sormazsam öğrenemem, öğrenmezsem bilemem Şimdi eklediğim şiiri nasıl silerim? atölyeler ? bir tek yeni şiirleri okuyabiliyorum. mesaj geöndereceğim zaman üye adınamı tıklıyorum? zahmet olmazsa ,ben sazan olmak istemiyorum saygılar.
Güneşsu Hoş geldiniz Telaşlanmanıza hiç gerek yok can Çok güzel olmuş şiiriniz Tebrik ederim Duygu dolu sahici arif sözler Birazda serzenişler Yıldızlar yüreğinize Şükranlarım var dost size _____ŞAİR 67______ ALİ CEMAL AĞIRMAN
Toprağımsın tarafından 8/31/2008 8:38:41 PM zamanında düzenlenmiştir.