(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
böyle bir toplantıdan siz söyleyince haberim oldu ben uzun zamandır siteye girmiyordum.. şimdiye kadar sesim çıkmadı şimdimi yalan söylüycem.. ben kanıt olarak mail adresini bildirdim zaten!! isteyen inanır!
emin olun yazan kişiyi asla tanımıyorum ve tanıdığım herkese sordum mail adresini araştırdım.. inanıp inanmamak size kalmış ben durup dururken böyle birşey yazmam.. yetkililere kişinin mail adresinide yazdım tanımadıklarını iddia ederlerse mail adresini yazarım bakarsınız şakamı?? gerçekmi??
Böyle birşeyin olacağını, olabileceğini asla ve kesinlikle tahmin etmiyor, hatta iddia ediyorum. Size kötü bir şaka yapmışlar sadece.. Adresinizin bulunmasını başka yerlerde arayın. Burası Hacı Baba tekkesi mi?
Cevap alamamış olmanız ise site yetkililerinin bugün Anakara'daki toplantıda olmaları kanaatimce.
Ana sayfada günler öncesinden ilan edilen bir toplantı haberi var. Okursanız anlayacaksınız. Sitede şu anda aktif bir yetkili yok. En kısa sürede size tatmin edici bir cevap vereceklerdir inanın.
YusufZiyaKarahasanoğlu tarafından 8/23/2008 5:27:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
verda tarafından 8/23/2008 7:06:15 PM zamanında düzenlenmiştir.