DİKTATÖRKaşın kalem Nazarın hece Yazılsam gözlerine Bu gece Aşkı ölümsüz kılıp Dize dize Mel’un kaderi Getirsek dize Işık olsam Umut olsam Ufuk olsam sözlerinde Bir şiir olup yaşasam Gözlerinde Deli olsam Divane olsam Kemancı olup yüreğinde Şarkılar söyleyip Çalsam Bir diktatör olsam Tüm kitapları yakıp Sadece sevgileri bıraksam Bulutlardan Çiçek yağsa Kolların Boynumda kalsa Sen gülsen Çocuklar zıplasa Oynasa Ben bir kerecik olsun Mutluluktan ağlasam C. Çalık |
Kaşın kalem
Nazarın hece
Yazılsam gözlerine
Bu gece
Aşkı ölümsüz kılıp
Dize dize
Mel’un kaderi
Getirsek dize
Işık olsam
Umut olsam
Ufuk olsam sözlerinde
Bir şiir olup yaşasam
Gözlerinde
Deli olsam
Divane olsam
Kemancı olup yüreğinde
Şarkılar söyleyip
Çalsam
Bir diktatör olsam
Tüm kitapları yakıp
Sadece sevgileri bıraksam
Bulutlardan
Çiçek yağsa
Kolların
Boynumda kalsa
Sen gülsen
Çocuklar zıplasa
Oynasa
Ben bir kerecik olsun
Mutluluktan ağlasam
C. Çalık
AH gönül dostu ah...
Yüregimden vurdun bu siirinle
Bu anlatim bu özlem bu yalvaris
Icimde ki duygular kabardi engin deniz misali ..
HARIKASINIZ ...YÜREGINIZE KALEMINIZE SAGLIK:::
ALKISLIYORUM ..........
Artik öyle bir zaman da yasiyoruz ki
Acilarin selinde boguluyoruz
Gelecekte gözyaslarimizin
Sadece mutluluktan akmasi dilegimle
Ya simdi ,
Geriye kalan ,cig altinda kalmis
Umutlar
Kirpiklerimde kristallesmis
Kar taneleri
Gözlerimde buz tutmus
Mutluluklar
Ve gönlümde hala
Yasanmamis baharin
Hasreti var.
Almanya, 05.11.2002
Mualla Ciler Sezgör