UÇAMAMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın engelli olmasaydı oğlum
kanadı kırık alıp onu gitmek uçmak isterdim dünyayı gezerek karış karış kartal gibi özgürce.
kartallar gibi
güçlü kanatlarım acıtır engeli yüreğimde u ç a m a m... daha da acıtır kıskanırım kanatsızları en azından onların yok k a n a t l a r ı... ve uçma sevdaları... |
engel..bizim kendimize taktığımız çelmedir aslında..çünkü gözün gördüğüne inanmaya o kadar alışmıştır ki benlik..müzikal anlamda kör kütük biri müzikle uğraşmadığı sürece kimsenin dikkatini çekmez de..doğuştan fiziki olarak normalin dışında gelişen birisi hiçbir şey yapmasa da direkt olarak "özürlü, engelli, fiziksel kusurlu" vb. gibi birçok sıfatla etiketlenir. halbuki ne özür gerektirecek bir hal vardır, ne engel teşkil edecek bir durum, ne de işlenen bir kusur. bu tamamen bizim dar ufkumuzun dışa yansımasıdır (kimse kusura bakmasın).
anlatıma yorum..
yorum yapacak bir anlatım yok ki..tek kelimeyle berrak suya parmak ucuyla temas eder gibi..hassas dokunmuşsun kalplerimize saygıdeğer şair..
(bakmayın ben konuşurum..yaklaşıma yorum kısmında dedikelrim belki de "bekara karı boşaması kolay olurmuş" sözünün can bulmuş hali..ancak çok "engelli" tabir edilen kişi dostum oldu..ve onları bu şekilde etiketleyenlerin asıl manada ne kadar engelli olduklarını gördüm her seferinde..oğlunuzun -varsa dermanı- tez zamanda şifa bulması ümidiyle..)
esenlikle..