(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vesselam kadınlar çok sevildi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vesselam kadınlar çok sevildi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
∞ Mart Kadınlar Gününüzü gönülden kutluyorum. İçerik anlamında en değerli eseri bence siz yazmışsınız, anlatmak istediklerinize tamamen katılıyorum.Yeni vizyondaki Bergen filmine eşimle gitmiştim canına kıyan adam sadece 7 ay yatıp çıkmış, halen de yaşamaya devam ediyor,daha otuz yaşındaki kadına kıymış mezarında bile rahat vermem diye tehdit ettiği için demir parmaklıklı mezar yaptırmış annesi, ne beklenebilir ki hala bu tür caniler asılması gerektiği halde yaşadığı için cinayetlerin arkası gelmiyor. "Aile elbette çok önemli ama kadın ve erkeğin hemfikir olup birlikte hareket etmesi ve erkeğin kadını savunmasız yalnız birakmaması bütün doğruları getirebilir." demişsiniz son derece doğru, katılıyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Şükrü hocam doğru algılayan yüreğinize sağlık siz düzgün bir aile babasısınız güzel insansınız sizin gibi örneklerin çok olmasını dilerim. Malesef ki toplumumuzda her çeşit insan var ve ben de hepsini gündeme getirmek istedim bu bize atfedilen günde. Kendinde bu özellikleri gören üstüne alabilir görmeyen de sizin gibi doğru algılar. Ailenizle size her zaman sağlık mutluluk afiyetler diliyorum . Eksik olmayın En derin saygılarımı sunuyorum... Günümüzü kutladığınız için ayrı teşekkür ediyorum.
Dünya kadınlar gününüzü kutlarım dilek hanım Şiirinizde kadınlara görüş açısını çok güzel dile getirmişsiniz dünyayı kadınlar güzelleştiriyor bazen her kadın Hürrem Sultan gibi güzel olmasada içinde iyilik denen güzelikler mevcut kadınlarımız olduğunu kimse unutmasın Her kadın güzeldir diyerek Sevgiler bırakıyorum sayfanıza saygı ile beraber 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Tüm emekçi kadınlarımızın "8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ "kutlu olsun :) Dilek Hanım kadın erkek eşitliğini sağlamak istiyorsak şiirde belirtiğiniz noksanlıklar toplumun eğitimiyle düzeltilmeli .Bu çok meşakatli bir yol ama denemeye kesinlikle değer. Herkes elini taşın altına koymalı. Eşitliğin olmadığı bir yerde tutsaklık başlar. Emeğinize sağlık.
Çok haklısınız Bircan hanım ama malesef eğitimin kaliteside çok düştü. Elbette bu meşakkatli yolda her birey ( önce anne babalar sonra öğretmenler) elini taşın altına koymalı. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Kadınlar günümüz kutlu olsun...
tesbitler tek tek yerinde ancak bu kadar anlatılablirdi lâkin,
o ipsiz sapsız şiddet ve şehvet düşkünü erkekleri yetiştirende bir kadın değilmi...bu ne yaman bir çelişkidir böyle..
bence sorun eril yada dişil kişiliklerde değil o kişiyi oluşturan en insani erdemlerin ilk ve en önemli yeri aile ocağında zaten yaşanmıyor olmasındadır.
elma ağacından zeytin çıkmaz aşıda tutmaz sonuç elde var şiddet baskı ve zulüm...allahtan korkmayan başka neden korkabilir ki...
Evet bu erkekleri yetiştiren kadındı Çelişkinin nedeni ise, o kadınları yetiştiren yine bu zihniyette anneler babalardı erkeğe her şeyi mübah gören namusu sadece kadında arayan. Kadın kendi başına eğitim veremezdi eşinin ailesinin istemediği öğretileri uygularsa facia olurdu. Konduğu kabın şeklini almak zorunda bırakılan kadın ne yapabilir, çaresiz oda gördüğünden öteye gidemezdi. Hoş şimdi daha özgür kadınlar artık ama hâlâ devam eden sığlıklar mevcut. Bir de şu durum var ki bazen alimden zalim zalimden alim doğabilir. Aile elbette çok önemli ama kadın ve erkeğin hemfikir olup birlikte hareket etmesi ve erkeğin kadını savunmasız yalnız birakmaması bütün doğruları getirebilir. Günümüzde varmı böyle birlikte aynı eğitimi vermeye çalışan. Belki parmak sayısı kadar. Neyse uzun konu. Çok teşekkür ederim yorumunuz güzeldi
Böyle erkekleri bolca taşlayan şiiri ancak kadına değer veren erkekler beğenir . Beğeniniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim değerli şair günümüzü kutladığınız için ayrıca teşekkürler. Eksik olmayın şiir penceremden. Selam ve saygılar sunarım...
Kadın dediğinin karnından sıpayı, sırtından zopayı eksik etmeyeceğin bir şeydir sonuçta... Hatta yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı makbuldür diye boş dememiş atalar. Neticede kadın erkeğin şeytanı, kaşığının düşmanıdır... Hani şey var ya şu şey; Ağustostan sonra ekilen darıdan, kocasından sonra kalkan karıdan hayır gelmez... O hesap... Ama yine de para sesi ninnimiz at avrat ve silah cephanemizdir...
Böyle yetişmiş heriflerin olduğu memleketlerde kadın ancak (en kibar ifadeyle) eşyadır ne yazık ki... Ego ve nefs tatmin aracı, ev işlerini görecek bir robot olması beklenir ondan.
Ne acı...
Oysa; Doğa ana bir, kadın iki... Onlar yoksa ne biz varız, ne hayat, ne de dünya...
Çok değerli, emek isteyen bir çalışma olmuş. Duygulara tercüman şiir...
Ironileriniz toplumun bir çok yerinde kabul görmüş gerçeklerdir malesef. Artık kadınların değerini bilen erkekler çoğalmakta sizler gibi şükür ama yine de hâlâ sığlıklar mevcut. Fakat şu da var ki erkeklerin yapısı mı,yaradılışı mı her ne kadar eşine bağlı olsalar da ya da korksalar da bildiğinden pek şaşmazlar:) Yorumunuz için teşekkür ederim uykusuz.
Merhaba KUTLADIM DEĞERLİ DOSTU, KALEMİNİ VE ESERİNİ HER ZAMAN Kİ TAT VE DEMİNDE VE DE GÜZELLİĞİNDEYDİ ESERİN Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, bütün eserlerin Benzersiz birar ŞAHESER OLSUN, BİZ DE HEP OKUYALIM ALKIŞLAYALIM Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
indirgenen bir kadın portresiydi şiiriniz.
Kadın olmak zordu elbette.
Omuzlarında ağır bir yüktü hayat onlar için.
Yüreğinde bir eziklik, bir prangaydı hep mutluluk.
Çileydi..
Namussuzluğun tek adresiydi.
Köleydi ..
Bir eşya gibiydiler.
Yeri geldi taşlandılar ..
Yeri geldi ayıplandılar..
İkincildiler hep.
Yaşama hakkının dokunulmazliğına el sürdüler hep.
Karalandılar!
Umarım, hakları yerini bulur,
Vazgeçilmezliğin yegane unsuru olurlar..
Kutlu olsun gününüz.
Mutlu olmak
Gururlu olmak en çok sizlerin hakkıdır.
Saygı ile.