(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA SÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA SÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gece hayâlin, kapımı çalar Gönlüme yük oldu, yakan hasretin Kırkbeşinde halâ, derinden yakar Aklımdan çıkmıyor, veda sözlerin.
Ah şairim, bir vedâ ki , yaş kemâle erse de unutulmuyor. Unutulmayacak. Yaralı bir yüreğin yarası çok derin ki . UNUTMAK KOLAY DEĞİL, UNUTSAN DA SEVDİĞİM Diyesi geliyor Vefâsızlara. Kutlarım Haz veren güzel şiirinizi. Saygılarımla.
Offf ve şair bu nasıl sevgi böyledki, hala unutulmamış.Boş ver unutma gitsin.Güzel şiirler yazıyorsun.Unutursan böyle güzel şiirler okuyamayız.Ben şair değilim.Bu siteye sadece güzel şiirler okumak için girdim.Takipçinizim.Sevgiyle
Mine TUTKULU tarafından 8/28/2008 9:06:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
veda derken dizeler gönül bu okurken sicim gibi akar inciler veda anlatır yürek sızısı kalem etmesin sakın ha ..şiir yürek şiire saygılarımla kutluyorum
Eğer yirmi sene sonra hala görüşüyor olursak inanIyorum ki hala o vedayı unutmuş olmayacaksın şairim...Şair yüreği unutmaz sevmişse...Zaten uzun uzun laf kalabalığıda yapmadan en güzel şekilde anlatmışsın şairim.Nice şiirlerde buluşmak dileğiyle.
Üstadim.Her veda kalbimizde derin izler birakiyor Yas ilerledikce yükünüde agirlastirarak yakiyor haliyle.Harika ifade edilmis.Yüreginize saglik.Haz duydum.Selam ve saygilar.
Vay Vay sevgili hocam.Yüreğimin en derin yerinden vurdunuz beni.Bu ne güzel ifade böyle.Bu ne güzel vefa.Gözlerimi yaşartınız 45 inde.Sağol,varol dedim ya hocam şiir çok,dörtlükte çok,hepsi salamurada olgunlaştıkça çıkarıyorum.Beğenileri gördükçe salamuralarımın çabuk olması için yüreğimi heyecan basıyor.Ne diyeyim hocam bugünümü sevinçlere boğdunuz.Sizinde sevinçleriniz daim olsun.Trabzon'a ve yüreğinize gönül dolusu selamlar.
Her gece hayâlin kapımı çalar Gönlüme yük oldu yakan hasretin Kırkbeşinde halâ derinden yakar Aklımdan çıkmıyor veda sözlerin.
Salih KETECİ
21.08.2008 BURSA
şiir vedayı anlatıyor ama edebî güzelliğinden veda mı yoksa vuslat mı olduğu belli olmuyor...bu da şairin şahsî şiir ve şairlik başarısından kaynaklanıyor...teşekkürler...tebrikler....saygımla...
Gönlüme yük oldu, yakan hasretin
Kırkbeşinde halâ, derinden yakar
Aklımdan çıkmıyor, veda sözlerin.
Ah şairim, bir vedâ ki , yaş kemâle erse de unutulmuyor. Unutulmayacak. Yaralı bir yüreğin yarası çok derin ki .
UNUTMAK KOLAY DEĞİL, UNUTSAN DA SEVDİĞİM Diyesi geliyor Vefâsızlara. Kutlarım Haz veren güzel şiirinizi. Saygılarımla.