(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sayın, çok ve aşırı sayın Soylu; Pekin'deyim. Dün öğleden sonra -ki Pekin'de yatsı ezanı okunuyordu- sırıkla yüksek atlama finalleri vardı. Onu seyrettikten sonra, dünya ve olimpiyat rekorlarını altüst eden atlet Usain Bold ile birlikte gece şehir turu atmak için sözleşmiştik. Usain siyah olduğu için onu randevu yerinde bulmakta biraz zorlandım. Turumuzu bitirdikten sonra, birer fincan acı Çin cayı içtik. Sabahleyin otelin kapısında beni Pekin Valsi karşıladı. Kahvaltının ardından, şehrin 42 km. kuzey batısında bulunan su sporlarının yapıldığı komplekse geldik. Su kayağında favorim oln Hırvat Stephan, yarışı kaybedince, valiye yemek ısmarlamak zorunda kaldım. Neyse ki, tekli kanoda, favorim Macar Atilla, olimpiyat şampiyonu oldu da, kaybettiklerimi geri kazandım. Anlatacak çok şey var.. Tekwondoda sporcularımıza çifte standart uygulandığı yönünde Uluslararası Olimpiyat Komitesine dilekçe verdim, sonuç bekliyorum. Anlayacağın, çok yoğunum. Millet adına, Kanun adına koşturup duruyorum. Bu arada bir de sana cevap yetiştirmek zorunda olmam beni hayli yıpratıyor. Bu sebeple; İki hafta benden yardım beklemeseniz iyi olur. Gelince seninle görüşeceğime tüm site sakinlerinin huzurunda dün söz vermiştim zaten. Fakat siz hâla, kaytarmaktan, kaçmaktan filan dem vurarak size olan muhabbet surlarımda bir gedik açtınız. Yani kırıldım, gücendim.. Belki küsmedim ama, epeyce gönül koydum; vesselam... Cumanız mübarek olsun. İki hafta sonra, aynı camide yan yana namaz eda etmeyi Cenab-ı Mevlâ'dan niyaz ediyorum. Sevgilerimle Kamil kardeşim. Kanun namına.....
Şapı şekere katıp, Hep sapıtır kanunsuzlar. ========================== Kanunsuza bu kanun yetermi Haklıyı korumuyorki,kanusuzluk bitermi? Haklısın Değerli Dost.Bu kanunlarla ne terör ne hırsızlık nede suç biter Tebrikler ..
Akresif tavırlarına ve çalakalem yazılmış şiirlerine rağmen sevdim sizi. Kanun namıa söz veriyorum, dönüşte mutlaka görüşeceğim. Şiir tadında bir Kanun sohbeti için. Sizde şiir kumaşı var. Yalnız, benim gibi usta bir şairin biçmesi lazım bu kumaşı. Yoksa (Çorum deyimiyle) heşlenir. Saygı ve sevgiyle.
Kâmil kardeşim; şiiri konuşmak içün ziyade vaktim olmadığı cihetiyle aşikârdır ki; Pekin'den döndüğüm zaman, bir büyüğünüz olarak zatınıza şiir kursu verebilirim. İki hafta sonra döneceğim. O zaman ücreti de mütaala ederiz.. Kanun'a sataşma olmadığı beni ziyadesiyle mutlu etti,
Ben bu sıradan ve boş şiir için seninilen filan polemiga girmem,, Bu şiir değil, şiir posası yav.. Kanun'un değerli zamanını yediniz.. Zampara şiirinizde sakın kendinizi anlatmış olmayasınız? Çünkü mevzumuzlu alakasını kuramadım da...
Sevgili acemi Kâmil kardeşim, Evvela manzumenizi detaylıca irdeledim, Mübarek ism-i şerifime bir sataşma hissettim, Biz Kanun kardeşler olarak evet, grup gezdiğimiz doğrudur. Ancak, siz de dahil, yeni yetmelerden korkmayız biz. Zira, biz Kanun adamıyız. Mısralarımız yasal bir mermi hükmündedir. “Hem çoban, hem doktor” mısrasına gelince; Kanun, her kesimden yurdum insanının sesidir. Bu itibarla, şayet hiciv oklarının istikameti Kanun’a ise açıklama bekliyorum.. Kanun namına cevabımı saklı tutuyor, sevgilerimi sunuyorum.
Y E S !