Sol yanım yerinden çıkacak sanki Aşk bacayı sarınca Gönül ferman dinlemiyor Gönül deli, ben deli, gönül benden deli Es gönül es deli deli es Sevdiğimden bir haber getir, Getir ki gönlüm uslansın artık..!
Diyar diyar gezdim de senden delisini, Senden vazgeçilmezini bulamadım Ey deli gönül biat et artık bu aşka Sürme gözlü yardır gönlüme düşen Kor ateşlerde yanıp dursan da ey gönül Vazgeçmem geçemem ondan bilesin...
Aşka düşmeye görsün gönül Olmaz denen ne varsa olur Kara kışlar bahar, yaz olur Gönlüm düştü deli bir aşka Bağ bozumu düşler sarar gönlümü Dur durak bilmeden çağlar durur Deli divane oldum aşktan, Aşk deli, gönül deli, ben deli..!
Aşk bahçemde kuşlar oynaşır Kırmızı güller gerdan sallar Bülbüller şarkılar söyler durur Aşkın gözü kör olsa da Gözbebeklerim yerinden oynar Gönlüm düştü deli bir aşka Aşk sarhoşu deli gönül benden deli..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK SARHOŞU DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK SARHOŞU DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.