(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fersiz imge şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fersiz imge şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam şiir, acitan bir yaniyla ervahimi oksadi. Ki acı en guzel tattırki insanlığı hatirlatır. Nedenler nicinler o kadar çoğaldı ki hissiz yürekler ha bire artmakta. Ah desem olmaz, vah desem olmaz...
Öyle meşgaleler edindik ki kendimize, papatyaları yolduk elimizle. Öyle sevdik ki bilgisizce nefsimiz coştu sadece. Kutlamak düştü hanemize bu güzel yürek sesine...
Allah razı olsun hocam Derin yorumunuz ve naif ziyaretinizle mutlu oldum. Hayat bu! ah lar vah lar olmazsa olmazımız ... Rabbim beterinden esirgesin. Hanenize hayırlar berrak sular gibi yağsın. Kandiliniz mübarek olsun En derin selam saygı ve dua ile nicelerine...
Yüreğinize sağlık naif bir üslup içinde şiirin güzel dokunuşları vardı mısralara fersiz değil Işıl ışıl parlıyordu şiir Kutlarım dilek hanım Beğeniyle okudum bu güzel şiirinizi Sevgilerimle 🌹🌹🌹
Güzel gören yüreğiniz gam görmesin şairem Çok teşekkür ederim. Herşeyin gönlünüzce olacağı nice hayırlı kandilleriniz olsun. Yüreğiniz de yorumunuz gibi ışıl ışıl olsun. Sevgilerimle
Öncelikle üç ayların mübarek olmasını ve ilk kandili olan Regaib kandilini kutluyor, duaların kabul, amellerin makbul ve hayırlara vesile olmasını diliyorum. Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden duygu dolu yüreğinizden süzülüp gelen hüzün veren sitemli duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Dualarınıza amin hocam Sizinde dualarınız kabul amelleriniz makbul olsun. Sağlıkla hayırla ve huzurla nice kandillere ulaştırsın Rabbim. Sayfana kattığınız değer için çok teşekkür ediyor en kalbi selam ve saygılarımı sunuyorum...
Bu kutlu günlerin feyzi ve rahmeti ile bereketi üzerinize olsun dost amin... sitem ile anlam ve duygu yüklü çok harika bir gönül sesiydi dost kutlarım...
Kaleminize ve gönlünüze sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.