(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyumadan evvel beni dile Allah’tan, Duanı et, üstünü ört, Gözlerin uykuya kanmak üzre. Ben, sızana dek seni düşünürüm, Yine sana uyuyorum, Yine sana uyanmak üzre. Kabul mü?
Dualarında bile Sen de hep beni dile Sonsuz bir sevgi ile Seveceksin, kabul mü?
genelde hece yazmanıza rağmen bu tarzdada gayet güzel bir eser vermişsiniz selamlarımla
Uyumadan evvel beni dile Allah’tan, Duanı et, üstünü ört, Gözlerin uykuya kanmak üzre. Ben, sızana dek seni düşünürüm, Yine sana uyuyorum, Yine sana uyanmak üzre. Kabul mü?
Dualarında bile Sen de hep beni dile Sonsuz bir sevgi ile Seveceksin, kabul mü?
tadında ve kıvamında güzel bir serbest çalışma olmuş..kutladım kardeşim var ol
Bir zamanlar sevdalılar böyleydi...Şartsız severdi sevdiğini.Hayatın zorluklarını beraber omuzlanır,mutluğu birlikte paylaşırlardı.Bereketi olurdu sofraları...Şimdi öylemi.Adam parayı buluyor karısını boşuyor.Evine ekmek götürmeden sevgilisine koşuyor.Kadın flim yıldızı hayatı düşlüyor..Zor bu zamanda...Zor...Çok güzel yazmışsınız yürekten kutlarım..
gerçek seven sevdiğim yanında olsun hiçbişeyim olmasın diyendir yeni nesilde bulmak çok zor malesefki zaman çıkar zamanı... aşklar bile çıkar üstüne yaşanır olmuş... "zamane aşk"larından uzak gerçek aşkı yaşamanız dileğimle.....
Ne güzel, gerçek seven de bu şartları istemez mi zaten. Ve gerçekten seviyorsa kabul etmez mi bunca içtenliği? Yok edilmiyorsa zaten, eksik birşeyler var demektir, salıver gitsin :) Sevgiyle...
Kırçiçeği çiçeklerin özüdür alınteriyle toplanır sanırım bahçe gülünden daha kıymetlidir dilinize yüreğinize sağlık kabul edilmesi dileğiyle kaleminiz daim olsun
Etrafına bakmadan
Sözlerimden çıkmadan
Seveceksin, kabul mü?
Böyle sevgili var mıdır ki ertuğrul.. yüreğine sağlık çok iyiydi kalemine sağlık