(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Kafasını yalandan okşasan Beraber yürüyor bizimle hayvan Gönlüne koymaya çalıştığın Olmuyor bazen İster yanımda İsterse karşımda olsun ne farkeder Anlamadıkça! Anlamaktan geçiyorsa Huzura ve sevgiye varan tüm yollar'
:) teşekkürler şair Sizi kırmayayım diye baktım ama "nun" uymadı bir yere .. Belki balık hafızalı desem uyardı ama olmadı Öneriniz değerliydi Varolun En derin selam ve saygılar
Galiba güven duygusunu bazen abartıyor insan. Böyle olunca da insanın kendisi olmasına veya başka bir deyişle kendisini ifade etmesine izin bile verilmemektedir.
Böyle olmasında bir evin içindeki dört duvarın getirdiği güven duygusu da rol oynamaktadır.
Aslında insanın en büyük mücadelesi kendiyle barışık olmasını, benliğini bulmasını da sağlayacak olan kendi olma mücadelesidir.
Çevre ne der, komşular ne der soruları insana şekil verir.
Bazen yapılan bu davranışlar kişiye yararlı da olabilir. Bazense çok büyük tahribatlara yol açar. Hele yanlış kararların verilmesini nedeni kemaline ermemiş bu insanlarsa.
Emeğine yüreğine sağlık
___________________________________Selamlar