(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bülbülü Öldürmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bülbülü Öldürmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bülbülün ölümü ne kadar hüzünlüdür. Sevdiğinden bir karşılık dahi göremeyen, sevdiğini bildiremeyen, plâtonik aşkın sembolü bülbül. Güzel bir şiir olmuş, severek okudum. Saygılar.
''Bülbülüm altın kafeste öter aheste aheste '' ............................. Çile bülbülüm çile ............................. Güle gül dedi bülbül gül gülmedi gitti Bülbül güle gül bülbüle yar olmadı gitti ................................................ Güle ve bülbüle dair çok söylem var saymakla bitmez binlerce şiir; yazılacak olanların yazılanların fevkinde olması gerektiği bilinciyle yazılması gerekir.Son dört dizenizde bir sebebe dayandırma var, bu böyle olduğu için bu da böyle olmuştur dercesine.Şiir bu muhakemeyi asla kaldırmaz.O hükme okuyucu tarafsız yazılmış dizelerden kendisi varmalıdır...Saygıyla daha güzel şiirlere diyelim.Dargınlık olmasın.
Şaban Aktaş tarafından 8/22/2008 9:52:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bülbül gönüllüymüş güle, İstemişte girmiş hapse. Çagırmış durmuş ömrünce Bulamamış derde çare.
Gül ise aşkından böyle, Sararmış,solmuş ömrünce. Açmışta kan kırmızı, Gelememiş yine dile. Sonunda Bülbülü öldürse bile.
yüreğinize sağlık dost harika dizeler okudum kaleminiz daim olsun yüreğinizde sevda sevgi dağ olsun sevgilerimle dost sevgilerimle yüreğinize sağlık ama ne gül sararsın nede bülbül ölsün olurmu dost hep var olsunla dost gül olmazzsa bülbülün bülbül olmasa gülün anlamı kalmaz ikiside olmasa dünyanın anlamı kalmaz şairlerin şiirlerin anlamı kalmaz değilmi
Bülbül gönüllüymüş güle, İstemişte girmiş hapse. Çagırmış durmuş ömrünce Bulamamış derde çare.
Gül ise aşkından böyle, Sararmış,solmuş ömrünce. Açmışta kan kırmızı, Gelememiş yine dile. Sonunda Bülbülü öldürse bile.
Bülbül Yuvası
İki kelime söylemeden Ayrılık mı olur Cehennem kadar ruhsuz Neden böyle öfkelisin Kızgın... Aldatılmış ve huzursuz
Gemiler batmayacak nasıl olsa Herkes kendi yoluna Herkes kendi gemisinde Talancı Kendi yüreğinde hırsız
Dönüşmek gerekirse dönüşürüz Yok korkunun ecele faydası Yol uzun,eziyetli Lakin çıktık bir kere Mazi elimizde sefer tası Bulutlarla oynayıp yarışarak Ağaçlarla dans ederek Yürüyoruz koşma sakın
Zira topraktan doğduk Dönüş oraya.. Gariplik terk etmeyen Bülbül yuvası Zerre zerre katre katre Damla damla yaşayıp dökülüyorsun İmbiklerden süzülüp Davulumbazlarda yel olup Alışıyorsun
Söyle belki Yarın saat durur On ikide İkimiz için Ne o? Ağlıyormusun
GÜL BÜLBÜLE AŞIKMIDIR NEDİR, ZÂRINI BEKLER.
SEVDÂLI GÖZLER GÖZ YORARAK, YÂRİNİ BEKLER.